Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai oletko harrastanut seksiä moottorin päällä..seuraava gallupi voisi olla sitten "oletko harrastanut seksiä liikkuvan moottoripyörän päällä"...siinä mitataan jo tosi motoristi![]()
Eikös mopoilu voita huonon seksin joten tietynlainen nautinto siinä saadaan joka kerta?
Itse en ole mopon päällä päässyt harrastelemaan seksiä, yksin en edes rupee ja kaksin rupeaisin jos saisi vaimon asiasta innostumaan.
Eipä rojahdellut ei...Vaan kun ei rojahtanutkun mopo rojahtais nurin kesken kiihkeimmän tikkaamisen![]()
![]()
Niin ja muista haistaa penkkiä jos siinä on ollu joku höylättävänä. Hyvistä hajuista voi maksaa mukisematta pyynnin mutta jos haju on kamala ja mielikuvituksen tuotos on 90kg goottifestaripossu niin kannattaa tingata sen verran että saa piltemasta ostaa kissankarkoitetta.kyllä kiinnostus käytetyn moottoripyörän ostoon pienenee, kun näitä juttuja lueskelee.
ainakin kaikki roiskeet ja valumajäljet joutuu tutkimaan entistä tarkemmin.
Ääni tälle!!En ole,mutta mp:llä olen monesti mennyt harrastamaan seksiä.Joko yksin tai naisen kanssa.![]()
Aivan!Termi "vähän käytetty moottoripyörä" saa aivan uuden merkityksen. Kaikki ajokilometritkään kun eivät mittarista selviä.kyllä kiinnostus käytetyn moottoripyörän ostoon pienenee, kun näitä juttuja lueskelee.
ainakin kaikki roiskeet ja valumajäljet joutuu tutkimaan entistä tarkemmin.![]()
kumpaa kultaa tässä nyt tarkoitetaan sitä pyörää vai sitä lykkijää...en oo..kyl mää taidan pitää ne kaks mukavaa asiaa erillään toisistaan.....sitä pelkäis koko ajan et katuuks mun kulta... ja tuleeks siihen naarmuja...![]()
![]()
jos tämän ohjeen mukaan nyt sitten pitää toimia ja laskuni meni oikein, niin minun partnerini on silloin Ms Rookie. Huh, osu nainen kohalle...Ne jotka on vastannut, että ei ole niin --> jako kahteen. Toisin sanoen ensimmäinen topicciin EI vastannut hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä toisena EI vastanneen kanssa jne.
Näin saadaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä helposti ja nopeasti. Siitä vaan katsomaan kuka osuu kohdalle, vaihtoja ei sallita (ei voi kun toivoa: "että olis edes nainen...")
Tää oli paras kommentti asiaan!Saiskohan tämän topicin yhteyteen järkättyä kokoontumisajon?!![]()
Olis se aika näky, kun motoristit kokoontuisivat, noh..Tää oli paras kommentti asiaan!Saiskohan tämän topicin yhteyteen järkättyä kokoontumisajon?!![]()
![]()