• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko harrastanut seksiä PYSÄYTETYN moottori-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HopotiHop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko harrastanut seksiä PYSÄYTETYN moottori- - pyörän päällä/avulla?

• Olen

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 1 25,0%
  • Haluaisin kovasti mutten viitsisi tappoon ryhtyä

Ääniä: 3 75,0%

• Ääniä yhteensä
    4
En ole  - vielä...  
wink.gif
Tsori... mä LUULIN lukeneeni rivien välistä.... eiku... Enhän mä tiiä kauanko te ootta duunannu yhes,ehkä sulla on ollu elämää jopa ennen Inkaa  
biggrin.gif
menneeks pikkasen ohi aiheen,otetaan sille  
033102beer_1_prv.gif
te Tasarissa ja me Naantalissa
cool.gif

Hahahahah  
biggrin.gif
Repesin ihan tyysti kun luin tätä keskustelua
biggrin.gif
Täältä kyllä löytyy tosi hyviä uusia ideoita moottoripyöräilyyn näin alottelevalle harrastelijalle
tounge.gif

Tämähän täytyy ottaa harkintaan, kaikkeahan pitää kokeilla ainakin kerran  
wink.gif

Kyllä Satu tietää.  
tounge.gif
Juu, kyl mää tiärän..
blush.gif
Mut Juha koklaa sää(te)kans  
idea3.gif
Enhän mä ole sanonutkaan etten olis jo kokeillut.  
tounge.gif
Yammutar tuolla aikeisemmin totes, ettei ole kokeillut
wink.gif
..
No kerrotaan nyt sitten, elämää on ollut jo ennenkin tuo kokeilu on tapahtunut joskus 81-82 , joten ei se ole ollut inka (olis ollut sillon aika rivoa, Inkahan syntynyt -78)
tounge.gif
Kattokaas kun on meillä "wanhuksilla" ollut kaikenlaisia ideoita ja kokeiluja jo ennen kun te nuoremmat ootte .... hmmm edes kuulleet moisista jutuista.
smile_org.gif

Saisinko jonkinlaisen kirjallisuus- tai muun viitteen siitä, että mitä se seksi on?
baaa.gif

Eikös täällä saanut kysyä kaikenlaista?
lookaround_orig.gif

Saisinko jonkinlaisen kirjallisuus- tai muun viitteen siitä, että mitä se seksi on?
baaa.gif

Eikös täällä saanut kysyä kaikenlaista?
lookaround_orig.gif
Se on sitä,että työnnetään kovettunut penis naisen sisälle ja vedetään ulos ja toistetaan sama,jos tarpeen...
Voiko reijän valita itse vai onko sillä mitään merkitystä?
Jos on uusi tuttavuus,niin mielestäni kannattaa ainakin aluksi tarjota jöötiä sille kalkkunan näköiselle ja myöhemmin sitte ujutella kohti tuhkista,jos näyttää siltä,että ei oo niin peräänantamaton flikka.

Mopo on tehty polkemista varten, useammassakin mielessä.
Joskus nuorena poikana tuli joskus kokeiltua kun tyttönen oli sitä mieltä että heti on saatava.

Back