Tsori... mä LUULIN lukeneeni rivien välistä.... eiku... Enhän mä tiiä kauanko te ootta duunannu yhes,ehkä sulla on ollu elämää jopa ennen InkaaEn ole - vielä...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsori... mä LUULIN lukeneeni rivien välistä.... eiku... Enhän mä tiiä kauanko te ootta duunannu yhes,ehkä sulla on ollu elämää jopa ennen InkaaEn ole - vielä...![]()
Yammutar tuolla aikeisemmin totes, ettei ole kokeillutEnhän mä ole sanonutkaan etten olis jo kokeillut.Juu, kyl mää tiärän..Kyllä Satu tietää.
Mut Juha koklaa sää(te)kans![]()
![]()
![]()
No kerrotaan nyt sitten, elämää on ollut jo ennenkin tuo kokeilu on tapahtunut joskus 81-82 , joten ei se ole ollut inka (olis ollut sillon aika rivoa, Inkahan syntynyt -78)Yammutar tuolla aikeisemmin totes, ettei ole kokeillutEnhän mä ole sanonutkaan etten olis jo kokeillut.Juu, kyl mää tiärän..Kyllä Satu tietää.
Mut Juha koklaa sää(te)kans![]()
![]()
..![]()
tarttee peesata tätäSamoilla linjoilla mennäänEn ole - vielä...![]()
![]()
![]()
Lieneekö tämä kuva peräisin sun toiminnasta?Ei ole moottoripyörän päällä tullut vehdattua (vielä), mutta joskus teininä tuli kyllä moposkootterin päällä hommattua yhtä sun toista....![]()
Se on sitä,että työnnetään kovettunut penis naisen sisälle ja vedetään ulos ja toistetaan sama,jos tarpeen...Saisinko jonkinlaisen kirjallisuus- tai muun viitteen siitä, että mitä se seksi on?![]()
Eikös täällä saanut kysyä kaikenlaista?![]()
Voiko reijän valita itse vai onko sillä mitään merkitystä?Se on sitä,että työnnetään kovettunut penis naisen sisälle ja vedetään ulos ja toistetaan sama,jos tarpeen...Saisinko jonkinlaisen kirjallisuus- tai muun viitteen siitä, että mitä se seksi on?![]()
Heikot vonkaa ja vahvat ottaa sitte ku tarjotaan ja ottaa silloin huolellaMuija ei oo antanut kolmeen vuoteen, enkä mää oo pyytänyt.![]()
Jos on uusi tuttavuus,niin mielestäni kannattaa ainakin aluksi tarjota jöötiä sille kalkkunan näköiselle ja myöhemmin sitte ujutella kohti tuhkista,jos näyttää siltä,että ei oo niin peräänantamaton flikka.Voiko reijän valita itse vai onko sillä mitään merkitystä?Se on sitä,että työnnetään kovettunut penis naisen sisälle ja vedetään ulos ja toistetaan sama,jos tarpeen...Saisinko jonkinlaisen kirjallisuus- tai muun viitteen siitä, että mitä se seksi on?![]()
Oliskohan syy tossa sun nikissä (nopee ja notkeeMuija ei oo antanut kolmeen vuoteen, enkä mää oo pyytänyt.![]()
Oliskohan syy tossa sun nikissä (nopee ja notkeeMuija ei oo antanut kolmeen vuoteen, enkä mää oo pyytänyt.
) , ei millään pahalla![]()
![]()
![]()
Alkup. kysymykseen ei ole tullut kokeiltua
![]()
Huom. kysymys![]()
![]()
Se on sitten voivoiMuija ei oo antanut kolmeen vuoteen, enkä mää oo pyytänyt.![]()
Ettei tulis väärinkäsityksiäKiva UUS nikki, eikun siis allekirjoitus ToyBoy
![]()
![]()
![]()