• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko harrastanut seksiä PYSÄYTETYN moottori-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HopotiHop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko harrastanut seksiä PYSÄYTETYN moottori- - pyörän päällä/avulla?

• Olen

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 1 25,0%
  • Haluaisin kovasti mutten viitsisi tappoon ryhtyä

Ääniä: 3 75,0%

• Ääniä yhteensä
    4
tuo on vielä kokeilematta
tounge.gif

seuraava gallupi voisi olla sitten "oletko harrastanut seksiä liikkuvan moottoripyörän päällä"...siinä mitataan jo tosi motoristi
biggrin.gif

Eikös mopoilu voita huonon seksin joten tietynlainen nautinto siinä saadaan joka kerta?

Itse en ole mopon päällä päässyt harrastelemaan seksiä, yksin en edes rupee ja kaksin rupeaisin jos saisi vaimon asiasta innostumaan.
Tai oletko harrastanut seksiä moottorin päällä..
062802jumpie_prv.gif

kyllä kiinnostus käytetyn moottoripyörän ostoon pienenee, kun näitä juttuja lueskelee.

ainakin kaikki roiskeet ja valumajäljet joutuu tutkimaan entistä tarkemmin.
Niin ja muista haistaa penkkiä jos siinä on ollu joku höylättävänä. Hyvistä hajuista voi maksaa mukisematta pyynnin mutta jos haju on kamala ja mielikuvituksen tuotos on 90kg goottifestaripossu niin kannattaa tingata sen verran että saa piltemasta ostaa kissankarkoitetta.

En ole,mutta mp:llä olen monesti mennyt harrastamaan seksiä.Joko yksin tai naisen kanssa.  
lookaround_orig.gif
Ääni tälle!!
biggrin.gif

Onhan tuo monesti mielessä käyny, mut vielä ainakin toistaiseks toteuttamatta. On vaan tuo kymppi sen verran kurvikas laite että voi tulla hankalat asennot, mut mitäpä tuosta. Mielikuvitusta peliin, ja haasteita pitää elämässä olla!

kyllä kiinnostus käytetyn moottoripyörän ostoon pienenee, kun näitä juttuja lueskelee.

ainakin kaikki roiskeet ja valumajäljet joutuu tutkimaan entistä tarkemmin.
Termi "vähän käytetty moottoripyörä" saa aivan uuden merkityksen. Kaikki ajokilometritkään kun eivät mittarista selviä.
tounge.gif
Aivan!
biggrin.gif
Sitä 20 senttisellä meisselillä ajelee jo pitkän matkan kun muutaman minsan edestakas veivaa... Ja lyhyemmällä vehkeellä vaan ajellaan sit pikkasen pitempi sessio että saadaan pitempimulkkuiset kiinni..
wink.gif

No jos ei vielä ole tullut kokeiltua niin.. ja pyörää ei ole... tai se on vanha romu, jolla ei irtoo naiselta..

tounge.gif
Tässä ratkaisu... Linkki

en oo..kyl mää taidan pitää ne kaks mukavaa asiaa erillään toisistaan.....
biggrin.gif
sitä pelkäis koko ajan et katuuks mun kulta... ja tuleeks siihen naarmuja...
wink.gif

en oo..kyl mää taidan pitää ne kaks mukavaa asiaa erillään toisistaan.....
biggrin.gif
sitä pelkäis koko ajan et katuuks mun kulta... ja tuleeks siihen naarmuja...  
wink.gif
kumpaa kultaa tässä nyt tarkoitetaan sitä pyörää vai sitä lykkijää...
biggrin.gif
toisen luulis ainakin olevan "telakoitunu" sen verran tehokkaasti ettei kaatumisesta niin ole vaaraa... ja tekevällehän sattuu.

Ne jotka on vastannut, että ei ole niin --> jako kahteen. Toisin sanoen ensimmäinen topicciin EI vastannut hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä toisena EI vastanneen kanssa jne.

Näin saadaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä helposti ja nopeasti. Siitä vaan katsomaan kuka osuu kohdalle, vaihtoja ei sallita (ei voi kun toivoa: "että olis edes nainen...")

Ne jotka on vastannut, että ei ole niin --> jako kahteen. Toisin sanoen ensimmäinen topicciin EI vastannut hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä toisena EI vastanneen kanssa jne.

Näin saadaan tämäkin asia pois päiväjärjestyksestä helposti ja nopeasti. Siitä vaan katsomaan kuka osuu kohdalle, vaihtoja ei sallita (ei voi kun toivoa: "että olis edes nainen...")
jos tämän ohjeen mukaan nyt sitten pitää toimia ja laskuni meni oikein, niin minun partnerini on silloin Ms Rookie. Huh, osu nainen kohalle...
buttrock.gif

Back