JOVAIN SAMA JUTTU VAIN...!
Ihan samasta aiheesta kirjoottelin tos taannoin, ja kas kumma kun tännekkin ol eksynyt hemmoja jotka vastaili että: " joo edessä ajavalla on joku ihmeen oikeus ohittaa ekana"....???!! HALOO !
Kyllähän se nin vain on että vaikkas oot kuuveskymmenes kaheksas ja kukhan muu ei osoita VILKULLA omia ohitusaikeitaan nii silloin se jok on vilkuttanut lähtöö ohittelemaan ja ohittelee net kaikki vain jos aika, tila ja kelit ja net edessä ajavat hemmot tuon tiedon ja säännön taitaa...
Sillä:
OHITETTAVA EI SAA HAITATA OHITTAJAN OHITUKSEN ONNISTUMISTA !
Rautalangasta vielä:
-kun aiot lähteä ohittamaan, laitat vilkun päälle (vilkulla varataan TUO ohitusaie)
-ohitettava ei saa haitata siu hommaa, eli ei saa esim kiihdyttää !
-ennen ohitukseen lähtöä ON VARMISTETTAVA ettei sinua olla ohittamassa (niitä voi tulla peräjälkee ku hävittäjiä...)
On se sit helppoo muis maiss vaan täälä kun on tullut joku ihmeen "jonotusmenttaliteetti" niinkus venäjällä että nyt on mun vuoro kyllä....oon ottanut ihan hirvee kauheen kauan jo?
Toisekseen sitä vilkkua kun ei osata (kotilokuskit) käyttää tässäkään asiassa!!?? Arvata pittää nykyää mitä net tekkee!
Ja sit ku muutenkaan ei ennää osata olla kohteliaita vaan MINÄ MINÄ- itsekkyys näkyy tässä jos missä!
Sillä met jutaamma tuol mison somasti tillaa, napapiiri paremmal puolel, siel kuei tarvii näist villimiehist välittää eikäs kellää ou kiirusta muutoinkaa