Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näin muuten unta, että olin ajelemassa tylyttäjän kanssa ja annoin sen testata prätkääni. ei oikein ollut tyytyväinen. on se kumma heppu, sekin. hehiö.
kaikenlaisia unia sitä näkeekin ihminen.
Ei auta..Näinpä...tässä se taas nähtiin mikä on vakiokuntoisten KUNINGAS![]()
Busa nopein kaikessa, mitä ei ole rajoitettu![]()
Ja tuo rajoittajakin on poistettavissa, joten sekin puoli on kondiksessa![]()
Toi on muakin ottanut ns. kuuppaan.kas kun ei linuxille ole laitettu.Veikkaan, että tuota sivua ei ole päivitetty. Zinion omilla sivuilla luvataan Visvan toimivan:FAQ:ssa taataan readerin toiminta vain XPööhön saakka, mutta Windows Vitu... eikun Vistasta ei puhuta mitään.
LINKKI_Zinio_vaatimukset
Busa on vain nopein 0-60, 0-100 mph ja 1/4 mile, mutta siinä se sitten olikin... 0-150, 0-180, 100-150, 100-180 ja huippunopeus menivät sitten muille. Testi on tosiaan 3 osainen ja loppupisteissä juhlivat muut.Näinpä...tässä se taas nähtiin mikä on vakiokuntoisten KUNINGAS![]()
Busa nopein kaikessa, mitä ei ole rajoitettu![]()
Ja tuo rajoittajakin on poistettavissa, joten sekin puoli on kondiksessa![]()
Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
Itse olen lukenut duunissa lehteä suoraan ziniosta. Eli suoraan aukeaa selaimen uuteen ikkunaan. Eiköhän se toimi Linuxillakin. Flash Playerin se vaatii! Ei ne oikeudet mihinkään ole valuneet... Ainut mitä on tuolla rajoitetaan on lehden lataamista koneelle, jonka voi tehdä muutamia kertoja.Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
![]()
Silloinhan toi toimisi ilman mitään sovitteluja Linux-ympäristössä myös.
![]()
Satkuahan se menee... Se on vissi. Mutta meneekö R6 ykkösellä 135. Aika hyvin kusiaiselle (varsinkin kun muuten jää kawasakille mennentullenTotta hemmetissä kuussatku kulkee ykkösellä satastaOma K6 gixeri kelaa 135km/h ennen punarajan sulosointua. Ei sillä, en koe hyvänä asiana että on noin pitkälle välitetty kun kikkailu hankaloituu kun esim täyskaasukiihdytyksessä etutassu pysyy jämptisti maassa![]()
![]()
Hyvin sanottu ,toisaalta ei kiloihinkaan katsomisesta aina tiedä,joku sanoi jossain,ettei uusi busa voi vetää varttimailia nopeammin kuin esim gsx 1000 ,koska on niin saatanan painava,tässä kyseisessä testissä ei paljoa ainakaan jäänyt.Morjes!Varttimaili
Ducati 1098 10,31@229,4
Ducati 1098R 10,03@238,0
Honda CBR1000RR 10,06@239,0
Kawasaki ZX-10R 10,01@241,4
Kawasaki ZX-14 9,97@235,2
MV Agusta F4 312 RR 1078 10,08@238,2
Suzuki GSX-R1000 9,98@240,5
Suzuki Hayabusa 9,90@238,0
Yamaha YZF-R1 10,09@236,6
Ei oikein tuo voimasuhde vertailu enää ota tulta alleen ku vertaa tässä esimerkiksi varttimailin kiihtyvyyttä!!!
KAIKKI pyörät menee 0,41s sisällä sen 400m...ei näitä kannata enää minkään voiman perusteella ostaa!! Hondalla ajellaan nyt ja en kyllä vaihtas, on se vaan niiiin hyvä!! Ei se Kawakaan huono ollu mutta ku tää on parempi..se vaan on!![]()
PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)
...eikä jäänyt yhtään, vaan oli 0,08s nopeampi (9,90/9,98)Hyvin sanottu ,toisaalta ei kiloihinkaan katsomisesta aina tiedä,joku sanoi jossain,ettei uusi busa voi vetää varttimailia nopeammin kuin esim gsx 1000 ,koska on niin saatanan painava,tässä kyseisessä testissä ei paljoa ainakaan jäänyt.Morjes!Varttimaili
Ducati 1098 10,31@229,4
Ducati 1098R 10,03@238,0
Honda CBR1000RR 10,06@239,0
Kawasaki ZX-10R 10,01@241,4
Kawasaki ZX-14 9,97@235,2
MV Agusta F4 312 RR 1078 10,08@238,2
Suzuki GSX-R1000 9,98@240,5
Suzuki Hayabusa 9,90@238,0
Yamaha YZF-R1 10,09@236,6
Ei oikein tuo voimasuhde vertailu enää ota tulta alleen ku vertaa tässä esimerkiksi varttimailin kiihtyvyyttä!!!
KAIKKI pyörät menee 0,41s sisällä sen 400m...ei näitä kannata enää minkään voiman perusteella ostaa!! Hondalla ajellaan nyt ja en kyllä vaihtas, on se vaan niiiin hyvä!! Ei se Kawakaan huono ollu mutta ku tää on parempi..se vaan on!![]()
PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)
No kyllähän noita ratapäivilläkin löytyy. Suorat täysii ja mutkissa kontataan.Juu busa menee suoraa kovaa mutta mutkissa ei meekkää. Onhan nää suora nopeudet ihan kivoja mutta kuka jaksaa ajaa suoria teitä?
+1Mä tiedän että toi mun kusiainen kulkee vähän vitusti, ja sillä pääsee hengestään ja kuusen nokkaan alta aikayksikön. Jos joku toinen sitten menee mua 1,3465s, ja 12.234kmh nopeammin sinne kuusen nokkaan. Sou waat?!![]()
![]()
Näyttihän nuita "apumoottoreitakin" pyörivän radalla jaloissa..No kyllähän noita ratapäivilläkin löytyy. Suorat täysii ja mutkissa kontataan.Juu busa menee suoraa kovaa mutta mutkissa ei meekkää. Onhan nää suora nopeudet ihan kivoja mutta kuka jaksaa ajaa suoria teitä?![]()
No jos se on ehtiny sinne kuusen nokkaan ensin, niin sä oot hävinny...Vääntäkää vääntäkää.
Kattokaas kun mun pissi lens sentin pidemmälle kuin sun. Mutta hemmetti, sulla olikin myötätuuli takana. Ja sä taas oot ottanut kaljaa että kusettaa ku palokunnan hevosta. Ja kolmas taas on syönyt paketillisen viakraa, ja sillä seisoo kuin järki häissä. Plääpläää. Oikeesti. aikuiset ihmiset älkää jaksako!
Mä tiedän että toi mun kusiainen kulkee vähän vitusti, ja sillä pääsee hengestään ja kuusen nokkaan alta aikayksikön. Jos joku toinen sitten menee mua 1,3465s, ja 12.234kmh nopeammin sinne kuusen nokkaan. Sou waat?!![]()
![]()
Jep, ei se Busan vika ole jos se ei mutkissa mene. On niitä kilosiakin nähty jotka menee suorilla ja mutkissa sitten talutetaan.Näyttihän nuita "apumoottoreitakin" pyörivän radalla jaloissa..No kyllähän noita ratapäivilläkin löytyy. Suorat täysii ja mutkissa kontataan.Juu busa menee suoraa kovaa mutta mutkissa ei meekkää. Onhan nää suora nopeudet ihan kivoja mutta kuka jaksaa ajaa suoria teitä?
Joutui jopa Busalla kurvissa ohittelemaan..![]()