• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nykyprätkien kiihtyvyys 0 - 290 km/h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Johan se taas alkoi.... eihän noi pärjää huiippunopudellaan edes junille.Ja suoraan ajamiseen on taas olemassa oikeasti nopeat laitteet.Ainakin luulisin niin...

vanha väittely mp vs auto vs rahasumma joka tarvitaan ja mikä on täysin vakio - alkaa, jeeesiö.

tätä mä oon aina oottanu.

1000€ niin mp voittaa vakiona aina.

5000€ niin mp voittaa vakiona aina.

10 000€ niin mp voittaa vakiona aina.

20 000€ niin mp voittaa vakiona aina.

30 000€ niin mp...

40 000€ niin mp...

100 000€ niin mp...

200 000€ niin mp on hyvä, mutta tuolla summalla löytyy jo kovia vakioautojakin.

500 000€ niin kallista mp:tä ei vakiona löydy ja ne muutamat autot jotka löytyvät ovat hieman nopeampia vakioina kuin 20 000€ maksava vakio mp.

tämähän on tärkeä aihe, koskettaa niin monia. ai ai.

näin muuten unta, että olin ajelemassa tylyttäjän kanssa ja annoin sen testata prätkääni. ei oikein ollut tyytyväinen. on se kumma heppu, sekin. hehiö.

kaikenlaisia unia sitä näkeekin ihminen.
tounge.gif
Ei pidä lukea orgia ennen nukkumaan menoa
wink.gif

Näinpä...tässä se taas nähtiin mikä on vakiokuntoisten KUNINGAS
033102bebe_1_prv.gif

Busa nopein kaikessa, mitä ei ole rajoitettu
062802jumpie_prv.gif

Ja tuo rajoittajakin on poistettavissa, joten sekin puoli on kondiksessa
sport05.gif
Ei auta..

nopein tai ei niin ei vakuuttanut koeajossa motarilla, sen enempää kuin mutkapätkälläkään.

ja kaikenlisäksi nopeimman lisäksi se voittaa rumimman tittelin
062802jumpie_prv.gif

FAQ:ssa taataan readerin toiminta vain XPööhön saakka, mutta Windows Vitu... eikun Vistasta ei puhuta mitään.
Veikkaan, että tuota sivua ei ole päivitetty. Zinion omilla sivuilla luvataan Visvan toimivan:
LINKKI_Zinio_vaatimukset
kas kun ei linuxille ole laitettu.
Toi on muakin ottanut ns. kuuppaan.

Ja winukkanyypiöille voin paljastaa, ettei kannata nyt jatkaa...

Näinpä...tässä se taas nähtiin mikä on vakiokuntoisten KUNINGAS
033102bebe_1_prv.gif

Busa nopein kaikessa, mitä ei ole rajoitettu
062802jumpie_prv.gif

Ja tuo rajoittajakin on poistettavissa, joten sekin puoli on kondiksessa
sport05.gif
Busa on vain nopein 0-60, 0-100 mph ja  1/4 mile, mutta siinä se sitten olikin... 0-150, 0-180, 100-150, 100-180 ja huippunopeus menivät sitten muille. Testi on tosiaan 3 osainen ja loppupisteissä juhlivat muut.

Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?
cool.gif

Silloinhan toi toimisi ilman mitään sovitteluja Linux-ympäristössä myös.

nixweiss.gif

Siis jos haluat ladata lehden omalle koneelle niin silloin tarvitset Zinionin, mutta jos käyt lukemassa ostamaasi lehteä netissä zinio.comissa niin silloin et omalla koneelle tuota ohjelmaa tarvitse. Vain kirjaudut sivuille ja lukemaan.
Eli voi pelkällä selaimella lukea? Eikä lukuoikeudet liukene?
cool.gif

Silloinhan toi toimisi ilman mitään sovitteluja Linux-ympäristössä myös.
nixweiss.gif
Itse olen lukenut duunissa lehteä suoraan ziniosta. Eli suoraan aukeaa selaimen uuteen ikkunaan. Eiköhän se toimi Linuxillakin. Flash Playerin se vaatii! Ei ne oikeudet mihinkään ole valuneet... Ainut mitä on tuolla rajoitetaan on lehden lataamista koneelle, jonka voi tehdä muutamia kertoja.

Totta hemmetissä kuussatku kulkee ykkösellä satasta
tounge.gif
Oma K6 gixeri kelaa 135km/h ennen punarajan sulosointua. Ei sillä, en koe hyvänä asiana että on noin pitkälle välitetty kun kikkailu hankaloituu kun esim täyskaasukiihdytyksessä etutassu pysyy jämptisti maassa
nixweiss.gif
Satkuahan se menee... Se on vissi. Mutta meneekö R6 ykkösellä 135. Aika hyvin kusiaiselle (varsinkin kun muuten jää kawasakille mennentullen
biggrin.gif
) Itsellä oma ninja menee vissiin sen vajaan 120 ykkösellä, mutta eturenkaan allekin mahtuu ikävästi ilmaa
smile_org.gif

Varttimaili

Ducati 1098 10,31@229,4
Ducati 1098R 10,03@238,0
Honda CBR1000RR 10,06@239,0
Kawasaki ZX-10R 10,01@241,4
Kawasaki ZX-14 9,97@235,2
MV Agusta F4 312 RR 1078 10,08@238,2
Suzuki GSX-R1000 9,98@240,5
Suzuki Hayabusa 9,90@238,0
Yamaha YZF-R1 10,09@236,6
Morjes!
Ei oikein tuo voimasuhde vertailu enää ota tulta alleen ku vertaa tässä esimerkiksi varttimailin kiihtyvyyttä!!!
KAIKKI pyörät menee 0,41s sisällä sen 400m...ei näitä kannata enää minkään voiman perusteella ostaa!! Hondalla ajellaan nyt ja en kyllä vaihtas, on se vaan niiiin hyvä!! Ei se Kawakaan huono ollu mutta ku tää on parempi..se vaan on!
033102bebe_1_prv.gif

PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)
Hyvin sanottu ,toisaalta ei kiloihinkaan katsomisesta aina tiedä,joku sanoi jossain,ettei uusi busa voi vetää varttimailia nopeammin kuin esim gsx 1000 ,koska on niin saatanan painava,tässä kyseisessä testissä ei paljoa ainakaan jäänyt.

Varttimaili

Ducati 1098                           10,31@229,4
Ducati 1098R                         10,03@238,0
Honda CBR1000RR                10,06@239,0
Kawasaki ZX-10R                   10,01@241,4
Kawasaki ZX-14                       9,97@235,2
MV Agusta F4 312 RR 1078    10,08@238,2
Suzuki GSX-R1000                   9,98@240,5
Suzuki Hayabusa                      9,90@238,0
Yamaha YZF-R1                      10,09@236,6
Morjes!
Ei oikein tuo voimasuhde vertailu enää ota tulta alleen ku vertaa tässä esimerkiksi varttimailin kiihtyvyyttä!!!
KAIKKI pyörät menee 0,41s sisällä sen 400m...ei näitä kannata enää minkään voiman perusteella ostaa!! Hondalla ajellaan nyt ja en kyllä vaihtas, on se vaan niiiin hyvä!! Ei se Kawakaan huono ollu mutta ku tää on parempi..se vaan on!
033102bebe_1_prv.gif

PS. ajettu on siis myös -08 mallit kawa, honda ja jammu(suzukia ei valitettavasti vielä)
Hyvin sanottu ,toisaalta ei kiloihinkaan katsomisesta aina tiedä,joku sanoi jossain,ettei uusi busa voi vetää varttimailia nopeammin kuin esim gsx 1000 ,koska on niin saatanan painava,tässä kyseisessä testissä ei paljoa ainakaan jäänyt.
...eikä jäänyt yhtään, vaan oli 0,08s nopeampi (9,90/9,98)

Juu busa menee suoraa kovaa mutta mutkissa ei meekkää. Onhan nää suora nopeudet ihan kivoja mutta kuka jaksaa ajaa suoria teitä? Alkaa noiden kaikkien pyörien nopeudet olla ihan kivoja mutka pätkille. Nii ja pyörää ei valita näiden testien perusteella kun on vaan yks ainoa oikee merkki. Ja veihän se tänkin testin.
wink.gif
(S)

Vääntäkää vääntäkää.
Kattokaas kun mun pissi lens sentin pidemmälle kuin sun. Mutta hemmetti, sulla olikin myötätuuli takana. Ja sä taas oot ottanut kaljaa että kusettaa ku palokunnan hevosta. Ja kolmas taas on syönyt paketillisen viakraa, ja sillä seisoo kuin järki häissä. Plääpläää. Oikeesti. aikuiset ihmiset älkää jaksako!

Mä tiedän että toi mun kusiainen kulkee vähän vitusti, ja sillä pääsee hengestään ja kuusen nokkaan alta aikayksikön. Jos joku toinen sitten menee mua 1,3465s, ja 12.234kmh nopeammin sinne kuusen nokkaan. Sou waat?!
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Vääntäkää vääntäkää.
Kattokaas kun mun pissi lens sentin pidemmälle kuin sun. Mutta hemmetti, sulla olikin myötätuuli takana. Ja sä taas oot ottanut kaljaa että kusettaa ku palokunnan hevosta. Ja kolmas taas on syönyt paketillisen viakraa, ja sillä seisoo kuin järki häissä. Plääpläää. Oikeesti. aikuiset ihmiset älkää jaksako!

Mä tiedän että toi mun kusiainen kulkee vähän vitusti, ja sillä pääsee hengestään ja kuusen nokkaan alta aikayksikön. Jos joku toinen sitten menee mua 1,3465s, ja 12.234kmh nopeammin sinne kuusen nokkaan. Sou waat?!  
tounge.gif

062802moto_prv.gif
No jos se on ehtiny sinne kuusen nokkaan ensin, niin sä oot hävinny...
nixweiss.gif

Juu busa menee suoraa kovaa mutta mutkissa ei meekkää. Onhan nää suora nopeudet ihan kivoja mutta kuka jaksaa ajaa suoria teitä?
No kyllähän noita ratapäivilläkin löytyy. Suorat täysii ja mutkissa kontataan.  
baaa.gif
Näyttihän nuita "apumoottoreitakin" pyörivän radalla jaloissa..  
tounge.gif
Joutui jopa Busalla kurvissa ohittelemaan..
Jep, ei se Busan vika ole jos se ei mutkissa mene. On niitä kilosiakin nähty jotka menee suorilla ja mutkissa sitten talutetaan.
Paljos Scuuba ja Poko on mennyt Apparalla tai Kemorassa?

Back