Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Juu olen ajanut FZ6:lla ja mitä minä tiedän nykimisiä niin se on off ilmiö on ainoa kun ajelet siinä kaasun alarajoilla. Kun kaasarista tulee heti seosta kun on läpät auki voi ´ruiskulla tulla nykimistä koska seosta tulee vasta kun tietokone niin päättää, tässä voi tulla viivettä. Näin oli autoissakin joskus kultaisella 90 luvulla kun ruiskut yleistyi mutta eipä ne autot enää sen takia nyi?
Tässä on varmasti prätkissä vielä kehittämistä. Tosin koeajoselostusten perusteella monissa uusissa malleissa ruiskut ovat vähintään yhtä "pehmeitä" kuin paraskin kaasarimalli. Eli kehitystä tapahtuu...
Prätkissähän tuon prosessin (kaasun päälle kytkeytyminen) on sikäli hieman vaikeampi hallita, että ajoneuvon massa on huomattavasti pienempi ja kaasuunvastaavuuden tavoitetuntuma on ärhäkämpi kuin jossain käyttöpeltilehmässä.
Sinäkö koris vai kuka sitä tässä taannoin mainitsi siitä ihmeäänestä(nakutus,sipsutus)jotain tollasta kuuluu kun kahvaa kääntää reilummin,oliks joku anturi vai?
Löytyykö nykimiseen sittenkin "lopullinen ratkaisu"? Kun Yammun tehdasasetuksilla kaasukahva ei ohjaa konetta ilman epäjatkuvuuskohtia, toisikohan niiden väliin asennettettava tietokone - PowerCommander - apua? Rahaa menisi muutama satanen. Ainakin ERÄS italialainen TDM-kuski kehuu PC:a vallan uskomattoman hyväksi. Hieman epäilyttää TDM:n penkityksen tarkkuus. TDM:ssä kummallakin sylintereillä on omat asetusarvonsa 270 ast sytytysvaiheesta johtuen (toinen pytty kävisi muuten kuumenpana) ja pakoputket molemmilla sivuilla. Olen nähnyt penkeissä on käytettävän vain yhtä pakokaasuanturia. Onkohan kellään PC:sta kokemuksia ruiskun nykimisen eliminoinissa tai kaksimukisen penkityksestä?