Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin sanoa että on livenäkin uskomaton kokemus.. Viime kesänä ajelin siellä 3 kiekkaa Rykkösellä. Malttaa siellä vaan täytyy, ei tartte paljoo mokata että pääsee hengestään...Imutin äsken netistä Nürburgringin (se vanha&Pitkä) radalla ajetun kierroksen, hiukan on hieno rata!! Vähän niinkuin Appara, kaiteet kulkee kokoajan ihan vieressä! Siinä kun ottaa lipat niin voi sattuaMeinasin pistää tonne Ftp:lle mutta kas kummaa, mä en päässy sinne![]()
![]()
Hmm.... ne on sitte ollu sunnuntai ajelulla (prätkät) onhan se jo niin monesti todistettu, että pyörä on autoa nopeampi radalla!!!Porchella rataa kiertäessäni, totesin että mp:t oli hidasteena, ei suorilla tai lähtökiihdytyksissä, vaan mutkissa.
Kyl hyvä kuski kunnon pyörällä pistää autoa päihin mutkissakin.. Onhan noita testailtu. Prätkällä se on vaa niin paljon vielä enemmän kuskista kiinni kuin autolla.Yrittiväthän ne karkuun (ja mutkan jälkeisillä suorilla pääsivätkin), mutta seuraavassa mutkassa oli taas jaloissa...
Tajusivat sitten päästää ohitse...ja näitä tapauksia oli viikonlopun aikana useita (eli siis varmaankin sunnuntaiajelulla)![]()
Mutta kuskihan sen ratkaisee, ei voi yleistää kumpi on nopeempi...(lue; kunnon kuski molemmissa, prätkä nopeempi.. keskiarvotumpelo prätkällä, auto nopeempi) niin ja tietty kalustokin, Fiat Pandalla vaikee pärjätä millekään![]()
Heh... Samat suunnitelmat minulla. En hallitse pyörää radalla mut ens kesänä pitäis lähtä kans kiertelee samaa rataa porschella ja ferrarilla. Täytyy sit vaikka laittaa et miten kävi niiden mp kuskien kanssa....Porchella rataa kiertäessäni, totesin että mp:t oli hidasteena, ei suorilla tai lähtökiihdytyksissä, vaan mutkissa.
Noinhan mäkin yritin sanoa...keskiarvo tumpelo mopolla jää autojen jalkoihin...Kyl hyvä kuski kunnon pyörällä pistää autoa päihin mutkissakin.. Onhan noita testailtu. Prätkällä se on vaa niin paljon vielä enemmän kuskista kiinni kuin autolla.
Joo kyl se noin menee, mut ei se niin hirveesti vaadi että pystyy kyykyttämään autoa joka paikassa..Noinhan mäkin yritin sanoa...keskiarvo tumpelo mopolla jää autojen jalkoihin...Kyl hyvä kuski kunnon pyörällä pistää autoa päihin mutkissakin.. Onhan noita testailtu. Prätkällä se on vaa niin paljon vielä enemmän kuskista kiinni kuin autolla.
Näin mulle siellä kerrottiin, toi olis keskiarvo / kk...Kuoleeko siellä tosiaan noin pirun paljon porukkaa edelleen, 5 henkeä per kuukausi?? Ettei se olis 5 tyyppiä per vuosi??
Kuitenkin, ihan uskomaton rata se on, suosittelen ehdottomasti! Kunnon vuoristorata!
Mulkvisti-Clarksonin antipatiat kaksipyöräisiä kohtaan taitavat olla Briteissä laajalti tiedossa, joten tällainen tulos ei yllätä kyllä ollenkaan, vaikkakaan itse rataan ja asetelmaan mulla ei ole mitään kommentoitavaa....Kyllähän toi Jeremy Clarkson jossain videossaan laitto Rykkösen Porschea vastaan Thruxtonissa.
En nyt sentäänNäin mulle siellä kerrottiin, toi olis keskiarvo / kk...Kuoleeko siellä tosiaan noin pirun paljon porukkaa edelleen, 5 henkeä per kuukausi?? Ettei se olis 5 tyyppiä per vuosi??
Kuitenkin, ihan uskomaton rata se on, suosittelen ehdottomasti! Kunnon vuoristorata!
Otitko muuten aikaa itsellesi, puomilta - "varikon portille"?
Pistä ihmeessä vinkkiä jos saat sen aploudattua...Meinasin pistää tonne Ftp:lle mutta kas kummaa, mä en päässy sinne![]()