• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Yhen motoristiryhmän tiiän ketkä ei kovasti morjestele, enkä sitä ootakkaan...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, en kyllä ees uskaltais morjestaa..
Kyllä ne morjestaa, kokeile vaikka..voit yllättyä
biggrin.gif

Kyllä lapa heilahtaa aina jos vain ei ole liikenneturvallisesti arveluttava tilanne... sitten nyökätään jos ei voi kättä nostaa. Yleensä tervehdin vaikka joku olisi terassilla kahveella tai jäätelötötterö kädessä jos tunnistaa vaatteista motoristin ja pyörä on parkissa pihalla.

...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, ...
Mä olen myös ihmetellyt , että miksi ne mököttää.
Lähes tulkoon kaikki. V*tuttaako niitä, että ovat ostaneet HD:n.
HD on ihan jees fillari - sitä mökötystä en ymmärrä minä - nytkyllä.
tounge.gif

Se, että eivät kättä nosta, johtuu ajo-ominaisuuksista - luulisin.
(se, joka tietää paremmin niin selittäköön minullekin)
*heh heh*
biggrin.gif

...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, ...
Mä olen myös ihmetellyt , että miksi ne mököttää.
Lähes tulkoon kaikki. V*tuttaako niitä, että ovat ostaneet HD:n.
HD on ihan jees fillari - sitä mökötystä en ymmärrä minä - nytkyllä.
tounge.gif

Se, että eivät kättä nosta, johtuu ajo-ominaisuuksista - luulisin.
(se, joka tietää paremmin niin selittäköön minullekin)
*heh heh*
biggrin.gif
wink.gif
Se johtuu siitä että joka on (erehtynyt) hankkinut itselleen HD:n ei pidä mitään muita merkkejä moottoripyörinä; no ehkä joitain englantilaisia tippakannuja - ja siksi ei vaivaudu tervehtimään...
Niin ja harmittaahan se kun on maksanut itsensä kipeäksi ja ajo-ominaisuudetkin on ihan syvältä...

Kyllä ne HD-miehet on aina moikanneet, oikeastaan vain kahta luukunottamatta, mutta niillä olikin joku liivi mis luki takana band... nonii..
tounge.gif

Ja aina, kun näen toisen motoristin vaikka parkissa huoltsikan pihassa tai missä vaan niin lapanen nousee. Riteyksissä heilutaan vimmatusti päätä jos toinen vaikka huomaisi.
062802jumpie_prv.gif

Yhen motoristiryhmän tiiän ketkä ei kovasti morjestele, enkä sitä ootakkaan...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, en kyllä ees uskaltais morjestaa..
Kyllä ne morjestaa, kokeile vaikka..voit yllättyä
biggrin.gif
Sin'oot poikkeus. Se sun maataistelukone ravistaa niin, että näyttää kuin sä morjestelisit koko ajan molemmilla käsillä vuorotahtiin ja yrittäisit samalla imitoida lepakkoa...
tounge.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Itse pyrin aina tervehtimään joko lapasella, nyökkäyksellä tai takajalkaa heilauttamalla.

Juupa - lapanen nousee .. ihan mielellään.

Kuten ylläkin jo oli, niin varmaan valta osa HD:sta moikkaa ikan OK.

Mutta osa on melkoisia yrmyniskoja. En kyllä parhaallakaan tahdolla pysty ymmärtämään, että miksi ihmeessä ne murjottavat. Luulisi sen olevan itsellekin raskasta. Jos ne meinaa, että se on "COOL", niin ne erehtyvät oikein isomman kanssa. Se on lähinnä lapsellista ja typerää, mutta itsehän tilanteensa tekevät. Kiukutelkoot - Suomi on vapaa maa (onneksi).
confused_orig.gif

Jos ajan rauhallisesti niin nousee,harrikoille vaan jos tervehtivät ensin,niillä kun on tapana jättää tervehtimättä takaisin,puhun vain omista kokemuksista.

morjestan kaikille mut piikkikuskeilla odotan et ne morjenstaa ensin, kun ovat "mortteja" ni saavat puolestani tehdä aloitteen
tounge.gif

Lapanen nousee. Vaikka välillä ei näissä Helsingin mopo ruuhkissa kerkee kaikkia huomaamaan. Varsinkin jos Rullaluistelija tytöt vie huomion.
wink.gif

jos en moikkaa, ni sit mä en vaan moikkaa! turha siihen syytä on miettiä! voi olla et mä en nää, tai sit se tyyppi on mulukku tai sit...

mut ei kaikkee jaksa aina noteerata...eikä multa oo koskaan tullu kukaan kyselemään et "miks sä et moikannu mua sillon tuol kajaanin pohjoispuolella kaksvuotta sitte?"

skootterijätkille moikkaan toisinaan!
biggrin.gif

Joo, merkille on laitettu ettei aina lapanen kaikilla nouse... mutta en anna sen häiritä. Joskus tosin itsekkin voi olla niin keskittynyt ettei huomaa, mutta kyllä aina moikkaillaan kun huomataan
062802jumpie_prv.gif

Lapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.

Näin on.

Back