Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne morjestaa, kokeile vaikka..voit yllättyäYhen motoristiryhmän tiiän ketkä ei kovasti morjestele, enkä sitä ootakkaan...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, en kyllä ees uskaltais morjestaa..
Mä olen myös ihmetellyt , että miksi ne mököttää....Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, ...
Mä olen myös ihmetellyt , että miksi ne mököttää....Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, ...
Lähes tulkoon kaikki. V*tuttaako niitä, että ovat ostaneet HD:n.
HD on ihan jees fillari - sitä mökötystä en ymmärrä minä - nytkyllä.
![]()
Se, että eivät kättä nosta, johtuu ajo-ominaisuuksista - luulisin.
(se, joka tietää paremmin niin selittäköön minullekin)
*heh heh*
![]()
Sin'oot poikkeus. Se sun maataistelukone ravistaa niin, että näyttää kuin sä morjestelisit koko ajan molemmilla käsillä vuorotahtiin ja yrittäisit samalla imitoida lepakkoa...Kyllä ne morjestaa, kokeile vaikka..voit yllättyäYhen motoristiryhmän tiiän ketkä ei kovasti morjestele, enkä sitä ootakkaan...Nämä H-D miehet on aika mököttävän olosia kun ajelee vastaan, en kyllä ees uskaltais morjestaa..![]()
Ja tämmöselle nakupyöräilijälle jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) customistitLapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.
Näin on.