• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille? - Jos vastaan sellainen tulee.

• Kyllä käsi nousee aina

Ääniä: 3 100,0%
  • Ei nouse

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain jos poliisi nostaa käden ensin

• Käsi nousee keskisormi pystyssä

• En osaa sanoa

• Ääniä yhteensä
    3
Joskus olen vahingossa moikanut. Parempi olla oman etunsa vuoksi reagoimatta mitenkään. On kuin ei huomaiskaan.

-hh-

Kyllä nousee. Pitää kato pitää hyvät välit..
wink.gif

Kaikille nousee..

Jep, kyllä morjestan. Viimeksi kun pysäytti ratsiassa, niin suurin osa aikaa meni prätkistä jutustelussa, piti jo lopuks okein muistuttaa että annappas se alkomeetteri että saan puhaltaa
biggrin.gif
oli tosi asiallinen hemmo.

Eipä sieltä ole käsi noussut takaisin joten en nykyään enää tuhlaa energiaani. Varmasti jotkut ovat ihan mukaviakin mutta todennäköisyyksillä kun pelataan niin ei maksa vaivaa
tounge.gif
Ei ole kyllä muuten näkynyt mitään polvi maassa vetävää mp-kyttää, vanhoilla "katiskoilla" ajavia senkin edestä.

Ei nouse jos ajan autolla, nousee jos ajan mopolla. Toisaalta mopolla en voi ajella kun se on pöllitty, eli siis en nosta. Tai siis ainakaan tervehtiäkseni. Toisaalta, en kyllä fingeriäkään uskalla näyttää, saattaapi lurahtaa jännäkakka housuun. Eikä se ole välttämättä juuri se mopopoliisi jonka tehtävänä oli mun mopoa vahtia. Eikö mopopoliisin nimensäkin mukaisesti pitäisi juuri vahtia mopoja? Jos se poliisi olisi ollut vartioimassa mun mopoa, eikä vilkuttelemassa motoristeille ja mopo olisi tallessa, niin vilkuttelisin. Eli on mopopoliisin syy että en nosta kättä (tervehtiäkseni). Muutenkaan ei ole mitään järkeä autossa vilkutella, varsinkaan täällä PK-seudun kehäteillä. Ei sitä heiluttelua vastaan tuleva mopopoliisi kuitenkaan huomaa ja sitten tulee paha mieli kun ei saa moikkausta takaisin, sen verran herkkä kuitenkin olen. Ehkä jos työtäisi käden ulos ikkunasta, niin joku saattaisi huomatakin. Se kyllä saattaisi päättyä siihen, että lyö vahingossa yläfemmaa liikennemerkin kanssa kahdeksankympin vauhdista. Se saattaisi tehdä sen verran höpöä että jäisi taas moikkailut vähäksi aikaa. Joskus oli kyllä aika kun en mopopoliiseille moikannut. Huomasin vain, että jos vaikka moikkasi vahingossa siivilipyöräiselle mopopoliisille, niin sitä moikkausta oli helvetin vaikea saada takaisin. Edes moikkausliikkeen tekeminen ns. takaperin ei johtanut moikkauksen palautukseen. F2F kysymässä en kehdannut käydä, olisivat pian puhalluttaneet. Alle prosentin jurreissa en meinaan aja!

Tässä vielä 2kk välein uusiutuvalle "Tervehditkö moottoripyöräpoliisia" -gallupille...  
033102ass_1_prv.gif

Eikö tätä järjestelmää voisi säätää siten, että sanoja tervehditkö, moikkaatko, jne. ei voisi käyttää samassa ketjussa, kuin moottoripyöräpoliisi?

Tuleehan tuota moikattua.

Joskin viimeksi kun moikkasin niin johan se vastaantullut jäätelökauppias kääntyi perään ja antoi maksullista liikenneopastuskonsultaatiota aiheesta että liikenneympyröitä ei kuulemma saisi ajaa polvi tontissa.

Tosin ei kyllä kyylännyt vilkunvälejä yms. kuhan katsoi onko takapallossa pintaa ja ojensi piletin turhia kiukkuamatta.
Sitten päristiin jotain normo prätkäjuttuja.

Veikkaan että ei olisi tehnyt mitään ellei käynnissä olisi ollut joku tehotarkkailujakso ja katveessa vaanineet kotilogyyt ei olisi nähneet.

Viimeksi muutama päivä sitten tuli moikattua oikeen räpylä reilusti ylhäällä. Kyllä nousi vuokonkin räpylä, mutta omituisesti heilutteli etusormeaan.

Jossain lehdessä oli juttu Mp poliiseista... en jaksa muistaa mikä lehti oli kyseessä...Mp poliisin valvontatehtävistä...niin oli maininta että *valvoa motoristejä* no eihän se mitään uutta tietoa ole...En ole moikannut MP poliisia.

Alle prosentin jurreissa en meinaan aja!

Eikö tätä järjestelmää voisi säätää siten, että sanoja tervehditkö, moikkaatko, jne. ei voisi käyttää samassa ketjussa, kuin moottoripyöräpoliisi?
Tuskinpa nyt sentäs yli 10 promillen kännissä ajelet.......

Ja myös tuollaiset harhaanjohtavat kirjoitukset voisi säätää tänne kuulumattomiksi
wink.gif

Alle prosentin jurreissa en meinaan aja!

Tuskinpa nyt sentäs yli 10 promillen kännissä ajelet.......

Ja myös tuollaiset harhaanjohtavat kirjoitukset voisi säätää tänne kuulumattomiksi
wink.gif
Mun autossa on alkolukko joka aukeaa vasta kun sinne puhaltaa yli prosentin (10 promillea) lukemat!

Mä säädän kohta itseni kielletyksi, että ei työaikaa kulu täällä viisastellessa...

Mulla on viisikaveria ja sä olet keskimmäinen niistä.
biggrin.gif

Ei vaisinkaan yleensä lapa nousee.

Back