Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tapojeni mukaisesti luin tämän viestiketjun holtittomasti läpi, joten en tiedä onko tästä jo joku maininnut. Itse en ole morjestanut kertaakaan moottoripyöräpoliisia (kokonaista kolme viime kaudella vastaan tullut) sen jälkeen TM:stä luin etteivät hekään morjensta. Perusteluna oli, ettei tulisi epäselvyyttä moottoripyöräpoliisin käden noston tarkoituksesta. Joku oli kuulemma jatkanut vain ajoaan, vaikka poliisi oli näyttänyt käsi pystyssä pysähtymismerkkiä. Eli tulkitsin siten, että jos MP-poliisi käpälää nostaa niin on kanssa syytä pysähtyä.Jokasta vastaan tullutta mp-poliisia oon morjestanu, eikä yksikää ole takasin morjestanu.![]()
Ja mustalainen on ihminen. Ostin kerran takin romaanilta,en silti pidä häntä vaatekauppiaana.Miksei nousisi, motoristejahan hekin ovat.
Morjestelen kyllä, mutta kertaakaan ei Tampereen seudulla ole takaisin kättä mp-poliisi nostanut. Ilmeisesti siis tästä syystä.Tapojeni mukaisesti luin tämän viestiketjun holtittomasti läpi, joten en tiedä onko tästä jo joku maininnut. Itse en ole morjestanut kertaakaan moottoripyöräpoliisia (kokonaista kolme viime kaudella vastaan tullut) sen jälkeen TM:stä luin etteivät hekään morjensta. Perusteluna oli, ettei tulisi epäselvyyttä moottoripyöräpoliisin käden noston tarkoituksesta. Joku oli kuulemma jatkanut vain ajoaan, vaikka poliisi oli näyttänyt käsi pystyssä pysähtymismerkkiä. Eli tulkitsin siten, että jos MP-poliisi käpälää nostaa niin on kanssa syytä pysähtyä.Jokasta vastaan tullutta mp-poliisia oon morjestanu, eikä yksikää ole takasin morjestanu.![]()
Autoillessa minut pysäytti MP-poliisi kerran jalkatapeilla seisten ja sormella osoittaen. Ei ollut äitinsä opettanut, ettei ihmisiä saa sormella osoitella?
ilman suurempia selityksiä +1No miksipä ei nousisi? Välillä tulee morjesteltua mopopojillekin, kun ovat aikasta isoja nykyajan mopot...![]()
Mutta tosiaan, motoristejahan ne ovat ne moottoripyöräpoliisitkin, ja yleensä jos niillä on jotain valittamista niin asiasta se tulee...![]()
Työtänsä ne vaan tekee!
Eli joo, pienen selityksen jälkeen: KYLLÄ NOUSEE.