Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fale sanoi:Muuta huomioitava pohjoiseen lähettäessä on se että sää voi oikeasti olla ihan sairaan kylmä, itse olin Elokuussa ja asteita oli päivällä 3C. ...

Fale sanoi:On ajeltu ja hyvää tietä se oli pari vuotta sitten. Kannattaa kuitenkin tarkistaa viimeisin tilanne tietöistä kartan avulla jos ruottin puolella ajelee, koska ruottalaisilla on paha tapa vain poistaa 20km tietä ja korvata se nyrkinkokoisella kivellä, siinä on suht paska ajaa, kokemusta on.![]()
Tietyöt Ruotsissa: http://trafikinfo.trafikverket.se/LIT/#url=Vagtrafiken/English
Muuta huomioitava pohjoiseen lähettäessä on se että sää voi oikeasti olla ihan sairaan kylmä, itse olin Elokuussa ja asteita oli päivällä 3C. Myös poroja ja lampaita Norjan puolella on hyvä pitää silmällä, niitä on paljon!
Pressa sanoi:Sähkölämmitteistä paitaa suunnittelin varalta mukaan, alkaa ukot vanheta vaikka "sporttipyörillä" (vielä) mennään.
Onko teidän mielestä realistista ajatella ajavansa Kilpisjärveltä yhden (pitkän) päivän aikana Hammerfestiin? Tässä on vähän aikaa kulunut kun on tuolla tullut edellisen kerran koluttua mutta kait 475km onnistuu päivässä vaikka pitääkin väistellä lampaita ja mutkaa on pirusti. Ja eihän aikataulu ole kiveen hakattu, väkisellä ei tarvitse ajaa.
tontze sanoi:Viime kesänä tuli ajettua tuota mukulaa kahteen otteeseen, ei se niin paha enää sen ekan 5km jälkeen ollut, antoi mennä vaan vaikka hiukan haki![]()