• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Norja 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
aijai..olipas kiva kattella kun itsellä ihan sama polku sogndaliin asti... noh tie40+50, teillä ehkä hieman eri alkupäktä Drammenista, mä lähdin tietä 40 + 50 Hokksundista kohti tuota Aurlandia ja fv243:sta

hitto..oli kyl hieno maa... ens kesänä uusiksi, jäi vielä paljon ajettavaa :jippikaijee:

-Aki- sanoi:
aijai..olipas kiva kattella kun itsellä ihan sama polku sogndaliin asti... noh tie40+50, teillä ehkä hieman eri alkupäktä Drammenista, mä lähdin tietä 40 + 50 Hokksundista kohti tuota Aurlandia ja fv243:sta

hitto..oli kyl hieno maa... ens kesänä uusiksi, jäi vielä paljon ajettavaa :jippikaijee:

Hyvä että videot kelpaa. Mihin lähdit sogndalista?

Kattelin videot vähän pikakelausmoodissa, ties vaikka samaan reittiä menitte sittenkin.
Mutta mää olin sogndalin nurkilla pari yötä ja siitä lähdin 55tietä Lom ja mitä paikkaluntia siellä olikaan ja Geirangerin suuntaan ylöspäim... menin Strynin lähistölle yöksi. Jätin sitten enskesäksi geirangerin ja trollit.. vaikla ihan vieressä olin :)
Kivaa polkua ajella nuo Lillehammerin nurkatkin, jos rupee serpenttiinit tuleen jo korvista :)

-Aki- sanoi:
Kattelin videot vähän pikakelausmoodissa, ties vaikka samaan reittiä menitte sittenkin.
Mutta mää olin sogndalin nurkilla pari yötä ja siitä lähdin 55tietä Lom ja mitä paikkaluntia siellä olikaan ja Geirangerin suuntaan ylöspäim... menin Strynin lähistölle yöksi. Jätin sitten enskesäksi geirangerin ja trollit.. vaikla ihan vieressä olin :)
Kivaa polkua ajella nuo Lillehammerin nurkatkin, jos rupee serpenttiinit tuleen jo korvista :)

Juu vikan videon lopussa on kuva kartasta jossa reitti. Kyllä siellä mestoja riittää. Tuntuu että kaikki tiet on maisemateitä ja jos eri reittiä ajaisin niin peikkotien jälkeen johonkin muualle ku atlantic roadille.

Juu pitää katsoo ajan kanssa(töissä 😁 ) videot... harmittaa kun ei gopro:ta saanut hommattua omaan reissuun mutta noilla pärjää ens kesään kyl 😎

UMAS sanoi:
Nyt on pätkä vielä jossa on pelkkä lumitie. Tai osa siitä. https://youtu.be/xtUoD7trnps

Tää loppui just kesken, ko missä vaimon kanssa kipattiin häämatkalle komisteltu ja 4:llä laukulla raskaasti lastattu K100RT toukokuussa -92, mitä ko oli väylä vielä valakoisena, mut päästiimpä läpi! :rakastunut:

Tnx ! :respect:

Löysinpä räpsytki:

97413459ca0d384f38050dc7ce78a8e8fe79b23a61720d6116f2a1d7d93f0f9909f5241f.jpg

Hääty ottaa vautia ylämäkeen, ja sittehä se hiema "livetti" :D

93619242c60463a99de5329b5cb742092851de430fc0d3a59cab775df9d2de8d1fd4021c.jpg

Se ompi Dombås otettu....:orgmp:

Waude wau hyvää retro meininkiä! Teillä oli näköjään vähän viileemmät olosuhteet ku meillä kesäkuun lopulla.

UMAS sanoi:
Waude wau hyvää retro meininkiä! Teillä oli näköjään vähän viileemmät olosuhteet ku meillä kesäkuun lopulla.

Juu- juu, ja se oli tarkoituskin......ku kylymässä aikansa, päivittäin, niin sitten se toisen lämpö! :rakastunut:
¨
Norweegian vastakohtaisuutta kun voipi käyttää näin myös hyväksi :) :;):

Oli pakko katsoa kaikki videot putkeen (työajalla tietenkin),kun tekisi itselläkin mieli lähteä ensi kesänä Norjan suuntaan.
Paljon oli videolla tuttuja paikkoja :)

aasutio sanoi:
Oli pakko katsoa kaikki videot putkeen (työajalla tietenkin),kun tekisi itselläkin mieli lähteä ensi kesänä Norjan suuntaan.
Paljon oli videolla tuttuja paikkoja :)

Tekis kyllä ittekin mieli lähteä uudelleen....:crash:

Back