Esalla on vaan ollu niin kovia opettajia että siitä on jalostettu nopea... Siis luontaisen lahjakkuuden lisäksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vastaavasti henk.koht. täytyy sanoa että Esa on sen verran kova opettaja että se jalostaa kuskille lisää vauhtia todella tehokkaastigaragesale sanoi:Esalla on vaan ollu niin kovia opettajia että siitä on jalostettu nopea...

garagesale sanoi:Esalla on vaan ollu niin kovia opettajia että siitä on jalostettu nopea... Siis luontaisen lahjakkuuden lisäksi.
PrivateeR sanoi:Ja vastaavasti henk.koht. täytyy sanoa että Esa on sen verran kova opettaja että se jalostaa kuskille lisää vauhtia todella tehokkaasti![]()
Nitrous sanoi:Sen verta saanut jeesiä itseäni nopeammilta ukoilta
Nitrous sanoi:Sen verta saanut jeesiä itseäni nopeammilta ukoilta, että hyvä vaan jos mun horinat auttaa myös muita kehittymään. Se on koko lajin etu, jos edes parille ukolle saa kesän aikana sen verran vauhtia, että saadaan ne viivalle mukaan.
Nitrous sanoi:Ollos hyvä, siitä onkin hetki aikaa...
Sä oot oikeastaan ainoa jolta mä oon koulutusta saanu, muuten tässä on aika paljolti opittu ite.Nitrous sanoi:Sen verta saanut jeesiä itseäni nopeammilta ukoilta, että hyvä vaan jos mun horinat auttaa myös muita kehittymään. Se on koko lajin etu, jos edes parille ukolle saa kesän aikana sen verran vauhtia, että saadaan ne viivalle mukaan.
scuuba sanoi:Kysymyksiä/ aiheita tälle illalle?
scuuba sanoi:Kysymyksiä/ aiheita tälle illalle?
suizaki sanoi:No löytyy toki. Aloitetaan takajarrun käytöstä... käytän. En osaa perustella sen isommin, kuin satunnaista tupakointia tai ranskalaisen auton omistamista, mutta täältä varmaan osaamista löytyy.
Jos ei muuta, niin meno on ainakin ajoittain näyttävämpää, kuin ilman. Sana vapaa..
usagi sanoi:Mika Kallio jossain aiemmassa haastattelussa sanoi käyttävänsä takajarrua hillitsemään takarenkaan rauhattomuutta mutkan jälkeisessä avauksessa---![]()
PrivateeR sanoi:Eli käytännössä sama tekniikka kuin mitä mika häkkinen käytti 1998 Melbournessa kun autossa oli kaks jarrupoljinta. Kun se lähti mutkasta ulos, se painoi toisen jarrupedaalin pohjaan joka jarrutti kevyesti vain takapyöriä. Eli käytännössä laillinen Luistonesto.
Myöskin jossakin rata pyörissä on runko sellainen että takajarruun koskemalla ennen avausta takarengas "laahaa" vastaan jolloin takarengas siirtyy Swingin liikkeen ansiosta hitusen taemmas. Rauhoittaa ilmeisesti pyörän perän käytöstä avauksissa.
En kyllä ole lainkaan varma että tuo toimisi joka alustalla niin hyvin että sitä kannattaisi edes kokeilla.
KawaJava sanoi:Ei ehkä ihan oikee ketju, mutta pistetään lauantai-illan kysymys kuitki.
Jos hommaan uudet lämppärit kusiaiseen, niin miks en ostais samantien 200 leveelle kumille tarkoitettua taakse?
Nitrous sanoi:2017 välivuosi, kun vedin itteni teholle jo toukokuussa