Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi mielenkiintoista kuulla vähän tarkempi selitys.Korttia ajaessa onnistuin romuttamaan autokoulun pyörän siihen kuntoon, että kaikkien ajotunnit loppuivat kolmeksi viikoksi... ja sitten olikin jo lokakuuParilta jäi kuulemma kortin ajaminen siihen. Sorry!![]()
Moi Amanda!Olisi mielenkiintoista kuulla vähän tarkempi selitys.Korttia ajaessa onnistuin romuttamaan autokoulun pyörän siihen kuntoon, että kaikkien ajotunnit loppuivat kolmeksi viikoksi... ja sitten olikin jo lokakuuParilta jäi kuulemma kortin ajaminen siihen. Sorry!![]()
![]()
Jep, sattuuhan sitä. Repesin vaan tuosta ekasta viestistäsiMoi Amanda!Olisi mielenkiintoista kuulla vähän tarkempi selitys.Korttia ajaessa onnistuin romuttamaan autokoulun pyörän siihen kuntoon, että kaikkien ajotunnit loppuivat kolmeksi viikoksi... ja sitten olikin jo lokakuuParilta jäi kuulemma kortin ajaminen siihen. Sorry!![]()
![]()
Enpä tiedä mitä tarkalleen haluat kuulla lisää, mutta väistöharjoitusta tehtiin ja sen sijaan, että olisin onnistunut väistämään tötteröt, täräytin suoraan katukivetykseen ja vielä hädissäni nappasin kiinni etujarrusta... eli oma moka (, vaikka oli se katukivetys mun mielestä vähän turhan lähellä harjoittelurataa).
Mulle ei käynyt onneksi mitään, vaikka vähän jäinkin pyörän alle nalkkiin. Eli onni onnettomuudessa. Nyt ei sitten enää tarvitse kaatuilla, kun sekin on jo heti autokoulussa suoritettu --> hyvä niin!![]()
Vastasiko tämä kysymykseesi yhtään?
Eipä mennyt ihan noin, koulun pyörän kippasin pariin otteeseen ja omalla olen ollut turvallani ihan yhtä monta kertaa, jos en peräti useamminNyt ei sitten enää tarvitse kaatuilla, kun sekin on jo heti autokoulussa suoritettu --> hyvä niin!![]()
tää ei voi olla tottaEhdottomasti paras tapahtuma, mitä minä olen nähnyt toisen tekevän, sattui Hesassa Pukinmäen Essolla joskus 15 vuotta sitten. Yksi pitkäpartainen, avokypäräinen, nahkaliivinen, pitkäkeulainen HD oli käynnistyspuuhissa ... Jalkakampi oikeaan asentoon, tukeva ote molemilla käsillä kahvoista... Luja potku oikealla jalla käynnistyskampeen, niin että polvi meni ns. takalukkoon. HD:n mosa mojautti takalukitun polven omistajan sievässä lapajättiläis-kaaressa yli ohjaussarven, suoraan selälleen etulokarin päälle....
Total repsEhdottomasti paras tapahtuma, mitä minä olen nähnyt toisen tekevän, sattui Hesassa Pukinmäen Essolla joskus 15 vuotta sitten. Yksi pitkäpartainen, avokypäräinen, nahkaliivinen, pitkäkeulainen HD oli käynnistyspuuhissa ... Jalkakampi oikeaan asentoon, tukeva ote molemilla käsillä kahvoista... Luja potku oikealla jalla käynnistyskampeen, niin että polvi meni ns. takalukkoon. HD:n mosa mojautti takalukitun polven omistajan sievässä lapajättiläis-kaaressa yli ohjaussarven, suoraan selälleen etulokarin päälle....
Kavereitten kanssa kahvipöydässä riitti hilpeää keskustelua pitkäksi aikaa...![]()
Keskittyen sähkökäynnisteiseen,![]()