Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vetomies sanoi:Ei saa räplätä! 5-10 sekuntia tippuisi heti kierrosajasta jos vain malttaisi olla räpläämättä.

Nitrous sanoi:Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa kilpaa.
Älkää tätä replyä sitte sentään poistakoNitrous sanoi:Vauhti alkaa löytyy, mutta kroppa ei toimi. Hirveetä paskaa molemmat kisat, kun kroppa kyykkää kolmen-neljän kierroksen jälkeen ja sit vaan ajellaan. Tän päivän kisassa ajelin parilla vikalla kierroksella kolmosmutkan kokonaan jarruttamatta, kun ei vaan pystyny. Ja kun kroppa loppuu niin tulee tosi typeriä virheitä.
Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa kilpaa.
P.S. Pyysin modeja poistamaan/siirtämään Privateerin ja Scuuban kommentit tästä ketjusta. Meikäläisen ajoa voi arvostella tässä topicissa, jos haluatte arvostella muita niin voitte tehdä oman topicin sitä varten. Kiitos.
JMH sanoi:^
Niin juu. Se flik flak sarjahan on saattanut manata esiin vaikka mitä peikkoja. Itehän sitä oman kroppansa tuntee, ja tietää mitä ennen on jaksanut, joten jos tilanne on mitä vittua, niin fyssari + jumppa on yksi vaihtoehto.
PrivateeR sanoi:Nitrous tuletko Alastarolle viikonloppuna ajamaan? Jos tulet, niin voin auttaa sua todentamaan hyvin yksinkertaisella tavalla onko mun luulolla mitään totuudenpohjaa.
Niinku sanoin, ei ole ainoa mahdollisuus, mutta sen perusteella mitä oon kuullu omilta asiakkailtani ja varsinkin mitä olen itse kokenut, niin kuulostaa hyyyyyyvin tutulta toi mitä kuvailet, ja jos olen oikeassa, niin korjaus on HYVIN nopea fundamentaalisella tasolla.
Nöyrin anteeksipyyntöni. En ole tottunut siihen että foorumilla voi itse poistaa oman replynsä muuten kuin tuhoamalla sisällön.vma sanoi:Kait nämä selkeästi älykkäät "poistettu" viestit voi oikeastikin poistaa, vai onko näillä toistoilla joitain tarpeellista salattua ja todella tärkeää sisältöä?
Tottakait on. Koska poistettu.
Nitrous sanoi:Vauhti alkaa löytyy, mutta kroppa ei toimi. Hirveetä paskaa molemmat kisat, kun kroppa kyykkää kolmen-neljän kierroksen jälkeen ja sit vaan ajellaan. Tän päivän kisassa ajelin parilla vikalla kierroksella kolmosmutkan kokonaan jarruttamatta, kun ei vaan pystyny. Ja kun kroppa loppuu niin tulee tosi typeriä virheitä.
Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa
m1kk0 sanoi:Hyvin taisteltu kisa läpi vaikka meni juuri niinkuin arvelit ennakkoononneks oli lyhkäsempi kisa sunnuntaina. Mitä kävi saman teltan kanssa kilpailijalle #52 ?
PrivateeR sanoi:Sanos muuten Nitrous ku kerta sulla loppui voimat, ni mikä mutka sun mielestä oli fyysisesti raskain?
Nitrous sanoi:Vauhti alkaa löytyy, mutta kroppa ei toimi. Hirveetä paskaa molemmat kisat, kun kroppa kyykkää kolmen-neljän kierroksen jälkeen ja sit vaan ajellaan. Tän päivän kisassa ajelin parilla vikalla kierroksella kolmosmutkan kokonaan jarruttamatta, kun ei vaan pystyny. Ja kun kroppa loppuu niin tulee tosi typeriä virheitä.
Ennen Motoparkkia pitää selvittää, että mikä mättää, muuten on turha ajaa kilpaa.
.
.
Bone sanoi:Kaikki ei vaan tahdo uskoa "kasautumisteorian" merkitystä.
Haetaan vaan ajokoiran voimalla sitä "yhtä ainoaa ja oikeaa" syytä......
Ei ole laisinkaan outoa, ei sinne päinkään. Oon nähny 4 kuukauden aikana täyspäiväisenä töitä tehneenä jo kymmeniä joilla on näitä "en ymmärrä mistä johtuu" ja syy on iha pirun selkeä. Ei sitä vain tavallinen tallaaja ymmärrä, enkä missään nimessä tarkoita että se ois häpeällistä ettei syytä välttämättä näe....Sippe sanoi:Jos kroppa kondiksessa niin aika outoa.
Sippe sanoi:Miten kuntotaso muuten, tai verrattuna aiempiin vuosiin? Tuliko talven aikana treenattua esim lihaskuntoa, montako etunojaa menee +30? Vatsalihakset? Jos kroppa kondiksessa niin aika outoa.
PrivateeR sanoi:Ei ole laisinkaan outoa, ei sinne päinkään. Oon nähny 4 kuukauden aikana täyspäiväisenä töitä tehneenä jo kymmeniä joilla on näitä "en ymmärrä mistä johtuu" ja syy on iha pirun selkeä. Ei sitä vain tavallinen tallaaja ymmärrä, enkä missään nimessä tarkoita että se ois häpeällistä ettei syytä välttämättä näe....
Ei sitä nähnyt edes lääkäri joka lähetti mulle yhen potilaan oikein hoitosuunnitelman kanssa... Luin hoitosuunnitelman ja "diagnoosin" minkä lekuri oli ruuvannut ni se lääkärin diagnoosi oli täysin metsässä. Sanoin oman "suositukseni" sille potilaalle miten itse hoitaisin kyseisen hoitosuunnitelman, heppu totteli mua ja parani kerrasta.... ei tarttenu juosta kymmentä kertaa turhassa hoidossa niinku lekuri ois käskenyt.