rranta sanoi:No ei se ny kovin huonosti sulla menny. Tietty jos omat odotukset ei täyttyny niin sittehän sitä pettyy. Aika kovaa ajeli kuskit tänä vuonna jos vertaa vaikka viime vuoden kisaan. Toki kelit ym oli erit joten ei tietenkään suoraa voi verratakkaan. Hienoa silti että olit viivalla. Viivalla olin itekki vaikka ei ajollisesti/ajallisesti ihan parhaalla mahdollisella tavalla mennykkään. Minä kuitenki oon se joka ajaa kisoja siksi ku se on niin hauskaa, vaikka ajanki SBK A:ta SBK C vauhdeilla. Mutta Motoparkki on toinen juttu. Se on ratana niin erilainen vrt Botniaan. Tietty Botnialla ois hyvä käydä joskus reenaamassa/testaamassaki eikä ajaa vaan kisoissa… Mutta siis Motoparkki eiköhän se Nitrootti taas painele siellä kaameeta vauhtia parta väpättäen niin varikolla ku radallaki. Hanaa vaan. Ja lisää ukkoja viivalle. Kisaamisenkaan niin vakavaa tarvi olla.
Tälleen pari päivää kisan jälkeen voi jo koota jotain positiivistakin.
1) Sunnuntain lähdön nopein kierros tuli kiekalla 6, eli siinä kohtaa kun kroppa oli jo tiltissä. Potenttiaalia vauhdin puolesta siis löytyy.
2) Su kisan jälkeen koko pääsuora meni takasella vaihdetta vaihtamatta, eli oon ehkä oppinu keulimaan vihdoin ja viimein.
3) Sunnuntain kisassa älysin koko viikonlopun toistuneen ajotekniikkavirheen jarruissa.
Nyt on kaks viikonloppua aikaa ihmetellä kroppaa ja säätää mopoo ennen Motoparkin kisaa. Tod. näk. osittain säätöjen takia mopo oli raskas ajaa. Vielä kun saa jarrujen ajotekniikkavirheen korjattua ja pään luottamaan etuseen niin parkissa päässee ihan kohtuukyytiä.
Edit. Joku kysy aiemmin punnerruksia. Piti ihan kokeilla. 50 näyttäs menevän ilman pausseja.