G
Guest
Guest
Se on persjantai. Konttoriorjan hommiin ajellessa Sukisukillani aamutuimaan jouduin jälleen kerran toteamaan autoilijoiden aivottomuuden liikenteessä. Ok, olen itsekin autoilija, silloin kun en motoile, mutta viimeistään tämän harrastuksen myötä sitä on oppinut eritavalla kunnioittamaan motoristeja, silloin kun on ratin takana. Toisin kun nämä mjulkut. Millään tavalla en halua loukata ketään, kysyn viattomasti vainen, että pieneneekö niillä joku elin ja koskeeko pahastikin, kun mp ajaa rinnalle, menee ohi? Vai minkä hemmetin takia ne rupee törttöilemään sen siirtymävehkeensä kanssa muiden liikenteessä olevien kustannuksella. Entäs sitten, kun ne tajuaa, että se on NAINEN, joka ajaa sitä pyörää? Tippuukoo siinä vaiheessa se elin ja sen tuottama suuri tuska saa taas aivot narikkaan ja unohtamaan mm. sivupeilit ja muut ihmiset tien päällä? Oletteko miehet kokeneet vastaavaa pyörien selässä? Entä löytyykö kanssasisaria? Eli onko se vaan niin suurta ketutusta ja kateutta yleisesti motoristeja kohtaan? Ja johtuuko se siitä, kun äiti tai vaimo ei anna lupaa ostaa omaa mopoa? Tai no money, no funny...?
Seuraava urpå, joka sitä peiliä ei osaa tuijottaa, saa maistaa mun siroa 37:aa, kun kevyen tyttömäisesti potkasen sen peilin huitsin hiiteen...eihän se sitä tarvii...
Aurinkoista persjantaita
Seuraava urpå, joka sitä peiliä ei osaa tuijottaa, saa maistaa mun siroa 37:aa, kun kevyen tyttömäisesti potkasen sen peilin huitsin hiiteen...eihän se sitä tarvii...
Aurinkoista persjantaita