• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Naismotoristin ajatuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Se on persjantai. Konttoriorjan hommiin ajellessa Sukisukillani aamutuimaan jouduin jälleen kerran toteamaan autoilijoiden aivottomuuden liikenteessä. Ok, olen itsekin autoilija, silloin kun en motoile, mutta viimeistään tämän harrastuksen myötä sitä on oppinut eritavalla kunnioittamaan motoristeja, silloin kun on ratin takana. Toisin kun nämä mjulkut. Millään tavalla en halua loukata ketään, kysyn viattomasti vainen, että pieneneekö niillä joku elin ja koskeeko pahastikin, kun mp ajaa rinnalle, menee ohi? Vai minkä hemmetin takia ne rupee törttöilemään sen siirtymävehkeensä kanssa muiden liikenteessä olevien kustannuksella. Entäs sitten, kun ne tajuaa, että se on NAINEN, joka ajaa sitä pyörää? Tippuukoo siinä vaiheessa se  elin ja sen tuottama suuri tuska saa taas aivot narikkaan ja unohtamaan mm. sivupeilit ja muut ihmiset tien päällä? Oletteko miehet kokeneet vastaavaa pyörien selässä? Entä löytyykö kanssasisaria? Eli onko se vaan niin suurta ketutusta ja kateutta yleisesti motoristeja kohtaan? Ja johtuuko se siitä, kun äiti tai vaimo ei anna lupaa ostaa omaa mopoa? Tai no money, no funny...?
Seuraava urpå, joka sitä peiliä ei osaa tuijottaa, saa maistaa mun siroa 37:aa, kun kevyen tyttömäisesti potkasen sen peilin huitsin hiiteen...eihän se sitä tarvii...

Aurinkoista persjantaita

Enpä ole moiseen kerennyt kiinnittämään huomiota... ja ylimielisyys se sitten kannattaa tässä lajissa unohtaa... koituu äkkiä kohtaloks
blush.gif

Näitä riittää...
Hanki avopotta, ja näytä avoimesti isoa hymyä. Niin minäkin teen. Kaikki ei välttämättä ymmärrä minuutensa pienuutta siinä tilanteessa...
smile_org.gif

Mä ajan niin pienitehoisia pyöriä, etten varsinaisesti ole päässyt maistamaan kettuuntuneiden autoilijoiden kateutta, mutta kyllähän sen olen saanut huomata, että aina jos olen ekana 2-kaistasissa liikennevaloissa, ni varmasti viereisen kaistan (mies-)autoilijalle on paha paikka se, kun prätkä - se pienitehoinenkin - lähtee ketterämmin valoista. Ja aina yritetään päästä rinnalle ja ohi... Joku ihme punanen vaate toi prätkä on monelle - jotain jonka kanssa pitää kisata - mun mielestä erityisesti miesautoilijoille.
confused_orig.gif

Ja koska tykkään customillani körötellä hiljaksiin, ni vaikka yrittäsin päästää takana kyttäävän auton ohi, se ei välttämättä mene vaan jää persuksiin kii kattoo kuinka se nainen nyt ajaa (ne kypärästä pursuuvat hiukset kavaltaa). Voihan TÄN ottaa jonain kohteliaisuutenakin, mut ei niiden silti persuksissa tarvis kytätä...
sad_orig.gif

On niitä mjulkkuja ja mjulkuttomia liikenteessä aina.. enemmän tai vähemmän. Jotkut ei vaan arvosta motoristeja
veryangry.gif
Monoa peiliin vaa ellei muu auta
tounge.gif

Täytyy kyllä sanoa, että en muista koskaan tavanneeni/havainneeni epäasiallisesti käyttäytyvää autoilijaa moottoripyörällä ajaessani viimeisen 10 vuoden aikana. Paljon tästä puhutaan, joten "tuurilla" kaiketi selvinnyt.

Ja koska tykkään customillani körötellä hiljaksiin, ni vaikka yrittäsin päästää takana kyttäävän auton ohi, se ei välttämättä mene vaan jää persuksiin kii kattoo kuinka se nainen nyt ajaa (ne kypärästä pursuuvat hiukset kavaltaa). Voihan TÄN ottaa jonain kohteliaisuutenakin, mut ei niiden silti persuksissa tarvis kytätä...  
sad_orig.gif
Öhöm, tota oletkos nyt ihan varma että ne persuksissa kiinni kyyläävät miesautoilijat tarkkailevat sinun ajotyyliä. Pakko tunnustaa että siinä perässä ajellessa meillä miehillä on ihan muu mielessä.
tounge.gif

Tänä aamuna töihin tullessani ajoin farkut jalassa. Puolimatkassa duuniin huomasin että jahas, persuksissa on joku kiinni! Tulin siihen tulokseen että varmaan katseli mun hyvännäköistä peffaa, kun oli pakko niin lähellä ajaa!
033102ass_1_prv.gif
Kummastelin kun tyyppi seurasi ja seurasi. Yllätys, yllätys, kääntyi samaan pihaan.
Totta on, että liikennevaloissa kaasutellaan aika lailla, kun on motoristi rinnalla.

ilmeisesti ne autoilijat jotka huomioivat motoristin,ovat olleet jollakin lailla tekemisissä moottoripyörän ja pyöräilyn kanssa,nyt tai aikanansa.
Ja sitten ne mulkut jotka ovat yksinkertaisesti kateellisia jollekin joka ùskaltaa olla erilainen ja ajella tuolla `vaarallisella`` vehkeellä. niissä saattaa elää vahva ennakkoluulo negatiivisista uutisista(jengit ym.) ja käyttäytyminen on sen mukaista.
Itse uskon että se on se kateus toista kohtaan ja ja se tuodaan esille juuri vituiluna tuolla liikenteessä,ja varsinkin kun on peltiä ympärillä,se on niin helppoa
confused_orig.gif
harvemmalla varmaan on kokemusta vituilusta kun ollaan kasvotusten tuon autoilijan kanssa..?

Seuraava urpå, joka sitä peiliä ei osaa tuijottaa, saa maistaa mun siroa 37:aa, kun kevyen tyttömäisesti potkasen sen peilin huitsin hiiteen...eihän se sitä tarvii...
Kauheeta uhoa koko juttu, mutta...

Et muuten potkase. Sun jalkas lähtee ensin, sitte sinä ja pyöräs. Ja sitte sun henki. Peili lähtee viimeisenä. Käy kokeilemassa.

Itseäni aikanaan viehätti kovasti nähdä pitkä hiukset kypärän alta,ja tietty ne pakarat.. siinähän on valtavasti salaperäisyyttä kun kuvittelee mielessään kauniin pimun noiden suojien alta,ja onhan pimu prätkän selässä aina ollut tabu,ja taitaa olla vähän vieläkin,ja nimenomaan siinä hyvässä mielessä tabu! Toisin sanoen sellainen ukkoutuneen ukon unelma ja harmaata elämää viettävän naisen unelma. kyllä se aina mielikuvitusta kutittelee mutta ei se nyt anna aihetta kiusanteolle,ehkä hetkellisen huomion menettämisen josta sitten voi aihetua muuta vaaraa muille liikenteessä liikkujille

Öhöm, tota oletkos nyt ihan varma että ne persuksissa kiinni kyyläävät miesautoilijat tarkkailevat sinun ajotyyliä. Pakko tunnustaa että siinä perässä ajellessa meillä miehillä on ihan muu mielessä.  
tounge.gif
Nonni, sitähän mä oikeesti tarkotin...  
tounge.gif
Pitäisköhä tunkee nippu tennissukkia lahkeseen..
tounge.gif
Jaahas täytyypä alkaa valmistautumaan, kun huomenna olisi tarkoitus ajella sinne Helsingin suuntaan. Kävisköhän tennissukan sijaan oikein kunnon villasukat
nixweiss.gif

Sanoinhan että niitä pakaroitahan niitä tuijotellaan! Tuota en kyllä ymmärrä, että osa naisista ajaa letti liehuen, vaikka olisi kuinka viehkeää. Kerran kokeilleena voin todeta, että saksille olisi ollut käyttöä sen jälkeen. Oli nimittäin sellanen takku koko letti!

Tuota en kyllä ymmärrä, että osa naisista ajaa letti liehuen, vaikka olisi kuinka viehkeää. Kerran kokeilleena voin todeta, että saksille olisi ollut käyttöä sen jälkeen. Oli nimittäin sellanen takku koko letti!
No mun letti ei vielä ole niin pitkä että liehuis ihan noin valtoimenaan. Sitä paitti kiharat on takut muuteki, niin et mitäs uutta siinä olis sit.
biggrin.gif

Mä en sitten varmaan hirveästi kiinnitä huomiota kanssakulkijoihin, kun en ole törmännyt ongelmiin liikenteessä  
blush.gif
Perskärpäset maantiellä voi hyvin tipauttaa, jos vaan tilaa edessä löytyy tarpeeksi.
Nykyinen pyörä lähtee valoistakin oikein mukavasti, joten ei tarvitse miettiä naapurikaistalaisen elimen surkastumista..

Itse asiassa nyt kun mietin.. Viime kesänä kuulin ensimmäisen "kommentin" vieraalta mieheltä ja se oli "no on siinä tytöllä iso pyörä". Minä hymyilin kauniisti. (V*ttu mä mikään tyttö ole...)  
veryangry.gif

biggrin.gif

Joo, kyllähän se sitä kateutta kaiketi on. Se vaan viituttaa, että ne nuijat saa sen machokohtauksen yleensä jossain paikassa, jossa pahimmillaan on koulu tai päiväkoti tms. lähellä, nopeurajoitus 40, ihmisiä liikkeellä pilvin pimein...Ja vain siksi, että se onneton joutuu istumaan autosaan.

Ja joo, tarvii varmaan unohtaa se peilin kengitys. Jatkan vienon hymyn ja silmäniskun linjaa...
wink.gif

Täytyy myöntää näin naisenkin näkökulmasta, että jos vastaan, rinnalla, edessä ajaa MIÄS jollain isolla, ihanalla pyörällä, mustassa, tiukassa ajoasussa, ja kypärästä loistaa silmät, jotka kertovat...jotain...Niin siis asiaan: menee pasmat sekaisin hetkeksi, polvet notkahtaa, kädet hikuaa...

Villasukkaa kantsii koklata, voi toimia paremmin, kun tennissellaiset...

Back