Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli naisen oma vika, jos äijää pukkaa puskuriin kii???Eilen kaupungilla ajellessani eteeni kääntyi uudenkarhea Buell. Eikä mikätahansa Buell vaan farkuissa ja nahkatakissa oleva blondi jonka tiivis ajoasento paljasti pinkit stringit takanaolijoille (joka satuin olemaan minä). Oli pakko pitää etäisyys pyörään minimissään, kun oli kokoajan pukkaamassa autoa siihen väliin..![]()
![]()
Tällainen selitys minulla.
![]()
Kas, kas..siis itse provosoitua siis tuo perässä roikkuminen, ainakin ajoittainko? Ei taida olla kovin yleinen syy - melko usein mimmien ajokamppeiden alta paljastuu vähemmän sexyt polvipussittavat mustanaamiot -kuten miehilläkin. Stringit kun ei välttämättä ole pitkässä ajossa ihan ne mukavammat tai joutuu iltanuotiolla laulaa seisaallaan.![]()
Väittämäni tueksi. Aiemmassa tekstissä mainitsemani farkkuvolvo oli musta. Huomasithan myös tekstini jatkon.Hetkinen, väittämä on tosi jos se toteutuu arvoilla n=1,2, n, n+1, vai miten se nyt menikään, kouluajoista kun on tovi.En tiedä, mikä ko. kuskin motiivi härnäykseen oli, mutta kun puskuri oli takarenkaasta ja kyyditettävän säärestä alle 5 cm:n päässä sivuttaissuunnassa, niin ei se enää hauskaa ollut. 2 naista Ryhäsen niskassa oli sille farkkuvolvokuskille liikaa, mutta sen "seismologisesta seisokista" päästiin tällä kertaa säikähdyksellä. Taas tuli todistettua, Volvo-kuskit on m*lkkuja.
Ajan Volvoa, voin olla mu*kku, mutta tuo tilanne ei olis ollut yhtään mukavampi mieskuskille, tai jos ahdistajalla olis ollut joku muu auto. Ei tule muuta mieleen kuin hoitoa tarvitsevat ovat vapaalla jalalla, kun hoitoa ei saa.
Juu ei mee herne nenuun, totean vaan että oma autokaahailu on lähes nollassa, kun on mopo ja sillä se on niin paljon hauskempaa. En siis ollu mä!![]()
No minulla on tuttu nainen, joka väittää, että motarilla saaIlman muuta ... osa porukastahan ei lähde ikinä pois motarin vasemmalta
kaistalta ellei polliisi käy niitä hätistelemässä.
LP sanoo, että motarilla jatkuva ajo vasemmalla ilmanNo minulla on tuttu nainen, joka väittää, että motarilla saaIlman muuta ... osa porukastahan ei lähde ikinä pois motarin vasemmalta
kaistalta ellei polliisi käy niitä hätistelemässä.
ajaa kumpaa kaistaa vaan eli ei tarvi palata ohituksen jälkeen
takaisin oikealle![]()
![]()
En tiedä onko autoskolessa opettu näin jossain vaiheessa
ei meillä ainakaan![]()
Nuo epämääräiset kuljettajat ovat kohtalaisen ikäviä. Ohi ei varsinkaan mopolla kannata lähteä, jos ei samantien pääse karkuun. Tilannetta voi paremmin kontrolloida ja pitää riittävä turvaetäisyys sekopäähän ajamalla takana.Pitänee vielä harrastaa volvokuskipropagandaa; olipa kerran Volvo-kuski joka ajoi 60 @ 80 ja huojui kaistailta toiselle pimeissä mutkissakin. Mietin pitkään uskallanko ohittaa, lopulta päätin roikkua vasemman peilin takana jonkin aikaa ja sitten ohi heti kun näyttää auto olevan väliaikaisesti hallinnassa.
Joskus olen itsekin löytänyt samanlaisen teiden ritarin.Olin ajelemassa pikkuteillä pientä lenkkiä kun perääni liimantui punainen pikkuauto, ilmeisesti Nissan tai Toyota. Jäi epäselväksi halusiko haastaa kilpaan vai mitä pelleili mutta roikkui yli 5 km arviolta 3-5 metrin päässä takanani. Parhaimmillaan näkyi peileistä vain etuvalot ja kappale maskia. Aivan saakelin pelottavaa ja epämiellyttävää. Suorilla laskin nopeuden 50 km/h mutta ei mene ohitse, välillä nostin nopeutta 100 (ei rohkeus riittänyt enempään) ja kokoajan tämä sankari vaan roikkuu perässä.
moiks,Miksikähän näillä kulmilla ei ilmaannu motoristinaisia esim. monenlaisiin kokoontumis- tai viikkoajoihin?
...mie olen ollut näillä nurkilla yleensä se ainoa monessakin paikassa...moiks,Miksikähän näillä kulmilla ei ilmaannu motoristinaisia esim. monenlaisiin kokoontumis- tai viikkoajoihin?
siellähän on ainakin LBC:n porukkaa pilvin pimein!
Ja naisenahan se just on helpompaa kun odotukset on matalalla! Mä sain aikoinani Bonnevillen kanssa kulkiessani jopa käynnistysapua kun potkukone ei tykännyt aina startata. Jopa ei-motoristit myhäillen tulivat avittamaan kun kerran plikkakuski apua kysyykerran kysyin apuja MP-poliisiltakin ja Bonne hyrähti nätisti käyntiin!![]()
Hmm... pyöräni on kutakuinkin metallinhohtosininen -> kuskille tummansiniset glitter-stringitMutta oisko paha virhe ostaa punaiset;
sopis hyvin pyörän väriin
Tai jopa pikkaisen alle, eikä tilaa ohittamiselle taatusti tule, vaikka sitä muuten oliskin. Minähän en mokoman takia jousta, perhana.sanoi:jään aina ihan piruuttani ajamaan juuri rajoituksen mukaan.
No jos se jonkun elämän pilaa ajaa perässäni kolmesataa metriä rajoitusten mukaan, niin siitä vaan.Tai jopa pikkaisen alle, eikä tilaa ohittamiselle taatusti tule, vaikka sitä muuten oliskin. Minähän en mokoman takia jousta, perhana.
Jepjep, tuohan on se supisuomalainen luonteenpiirre ja ikävä tapa. Ei näytä olevan edes sukupuolesta tai iästä kiinni. Demari-ihanteet ja perussuomalainen luonne passaavat kyllä valitettavan hyvin yhteen.
Duunissa kun kysytaan, kummalla pyoralla tulin, vastaan joko hopeisella tai punaisella. En sen kummempia tuntomerkkeja anna.Pitäisiköhän jatkossa määritellä itsekin aina jonkun kysyessä pärränsä ainoastaan tummansiniseksi.