• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiinnostaisi nähdä millaisia pukuja olette hankkineet. Voisitteko laittaa kuvia tännekin :) Myös tuo sponsorilogojen laatu jäi mietityttämään, ku olis ajatuksena tilata jonkinlainen lisänahka.

Iso kiitos kaikille järkkäämiseen osallistuneille! Kaksimetrisellä kykloopilla on ensimmäistä kertaa elämässään sopiva ajopuku.

Laittakaahan fotoloj mualimalle nähtäväksi. Tällainen 186 cm tuulenrakastelema vinkuheinä ei tahdo marketista sopivaa pukua löytää.

Vielä olis kolme hienoa pukua noutajaa odottelemassa. Pannaanko huutokauppaan?:p No, ei vaiskaan, pitää kaivella s-postiosoitteet, ja lähetellä mailia.:right:

Tänään oli Ahvenistolla päällä, ja on niin nappiin sopiva kun olla saattaa. Mittojen otto vaikutti suurpiirteiseltä, mutta johtui vaan siitä, että oli treenannut kaveri hommaa riittävästi. Helpotti ajamistakin, kun pääsi vanhasta liian ahtaasta eroon.

sikiviki sanoi:
Vielä olis kolme hienoa pukua noutajaa odottelemassa. Pannaanko huutokauppaan?:p No, ei vaiskaan, pitää kaivella s-postiosoitteet, ja lähetellä mailia.:right:

Nuniin. Nyt on sit mailit lähetetty kolmelle eksyneelle lampaalle (vai onks ne kenkuruja kaikki puvut).
Noutopiste on auki tänään torstaina 10.5 n. klo 10-15. Sit menee ens viikkoon.

No niin, loputkin puvut saapuivat Suomeen, ja ilmeisen tyytyväisiä ihmisetkin ovat. Minä kiitän ja kumarran kaikkia osallisia ja ennenkaikkea teitä jotka autoitte projektissa. Pahoittelen että allekirjoittaneelta hieman hyytyi vauhti kalkkiviivoille työkiireiden keskellä.

Nyt ei muuta kuin kovaa ajoa! :)

äf

Noniin. Vihdoin kaikki saaneet pukunsa. Toivottavasti ovatten hyvejä. Mun oli ihan ok. Pikkusen housut pätsin kohdalta löysät, mut mahtuuhan sit kesä krillisapuskat paremmin. :thumbsup:

Ainiin. Yx lisähärpäke mulle tänne jäi, jos joku sattuis kaipaamaan, ei mitään kriittistä, mut jos on tilattu ja maksettu, niin olishan toi kiva. Eppäilen kyllä yhtä, mut hää on just nyt reissussa. Laittaa YV:tä.

Viimeksi muokattu:
villho sanoi:
Pistäkääpä nyt niitä kuvia tulemaan. Vai onko kaikki ajamassa? :)

Just lähdössä. PK:t alkaa kohta.:jippikaijee:(Tosin pitää laitta tixtexit pälle, ei tolla reikäpuvulla nyt tarkene).

Juu niin, ja kiitoksia "lonaasta" ja sen seuraksi saadusta hyvästä punkusta. Pitänee nuot nautiskella tulevana lauantaina rookie ajelun jälkeen.:respect: Kiitti kaikille kärsivällisyydestä, vaikka noiden tulo pikkusen kestikin. No, ajokelitkin on vasta alkamassa, joten sen puoleen kait kaikki OK. Leppoisia ajeluita tai ratapäiviä vaan kaikille kenguru, lehmä ym. hifilistipuvun hankkineille.:thumbup:

villho sanoi:
Pistäkääpä nyt niitä kuvia tulemaan. Vai onko kaikki ajamassa? :)

Olen sen verran kömpelö, että en saanut ladattua kuvaa tähän, kun en löydä avoimen viestin ympäriltä näppylöitä, joista ladata. Kuva olisi koneella vamiina.

a-pp sanoi:
Olen sen verran kömpelö, että en saanut ladattua kuvaa tähän, kun en löydä avoimen viestin ympäriltä näppylöitä, joista ladata. Kuva olisi koneella vamiina.

http://uppaa.net/

Kun olet tuonne sen lähetänyt, valitse alin linkkilaatikko, kopipastaa koko linkki, paina tuota lisää kuva namiskaa ja liitä linkki siihen.

Back