Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uimahallien kahviot on hyviä tämän kokoiselle porukalle. Ollaan pidetty meidän yhdistyksen kokouksia lohjalla silloin tällöin.Kohta olisi varmaan hyvä hetki kysellä sopivaa mittauspaikkaa. Onko kenelläkään ideoita?
Meillä on firman tilat hyvien kulkuyhteyksien päässä ja herra F.R:llakin sinne kohta avaimet, joten se sopii moiseen käyttöön myöskin vallan mainiosti. Itse en haluaisi mihinkään kahvioon tulla hyppimään kalsarit jalassa, eroottisen pukeutumisen ja esiintymisen areenoina olen pitänyt tällä iällä enää noita varikkoalueita, pentuna oli toki toisin ja stringit jalassa kipiteltiin joka paikassa.Uimahallien kahviot on hyviä tämän kokoiselle porukalle. Ollaan pidetty meidän yhdistyksen kokouksia lohjalla silloin tällöin.Kohta olisi varmaan hyvä hetki kysellä sopivaa mittauspaikkaa. Onko kenelläkään ideoita?
Ulkomaaneläväkin pääsee mittanauhansa kanssa helposti lentokentältä lähimailta valittuun halliin.
Eikä kahvion pitäjäkään närköästy, kun kaikki ovat kuitenkin asiakkaana samalla.
Ai niin, niitä miittoja pitää tietty myös ottaa ilman ylimääräisiä vaatekappaleitaMeillä on firman tilat hyvien kulkuyhteyksien päässä ja herra F.R:llakin sinne kohta avaimet, joten se sopii moiseen käyttöön myöskin vallan mainiosti. Itse en haluaisi mihinkään kahvioon tulla hyppimään kalsarit jalassa, eroottisen pukeutumisen ja esiintymisen areenoina olen pitänyt tällä iällä enää noita varikkoalueita, pentuna oli toki toisin ja stringit jalassa kipiteltiin joka paikassa.Uimahallien kahviot on hyviä tämän kokoiselle porukalle. Ollaan pidetty meidän yhdistyksen kokouksia lohjalla silloin tällöin.Kohta olisi varmaan hyvä hetki kysellä sopivaa mittauspaikkaa. Onko kenelläkään ideoita?
Ulkomaaneläväkin pääsee mittanauhansa kanssa helposti lentokentältä lähimailta valittuun halliin.
Eikä kahvion pitäjäkään närköästy, kun kaikki ovat kuitenkin asiakkaana samalla.
Jukka
Tossa tommone:No niin, nyt olisi muokkaamaton kuva tarjolla mallipaloista. Taustana on normaali A4 x2, joten halukkaat voivat hienosäätää värejä paremmin kohdalle.
Testipalat
Palojen värikoodit kuvan järjestyksessä:
19 17 18 21 20
24 6 10 11 13
2 22 5 1 3
SKY ORO 8 CARB.
Onko joku löytänyt tuolta suunnitteluohjelmasta vaihtoehdoiksi noita värimalleissa olevia Carbia tai Oroa eli hiilaria ja kultaa? Onko ohjelman Silver - 25 toi mallien Sky?Tossa tommone:No niin, nyt olisi muokkaamaton kuva tarjolla mallipaloista. Taustana on normaali A4 x2, joten halukkaat voivat hienosäätää värejä paremmin kohdalle.
Testipalat
Palojen värikoodit kuvan järjestyksessä:
19 17 18 21 20
24 6 10 11 13
2 22 5 1 3
SKY ORO 8 CARB.
http://www.ip.fi/~scuuba/org/palat.jpg
Onko joku löytänyt tuolta suunnitteluohjelmasta vaihtoehdoiksi noita värimalleissa olevia Carbia tai Oroa eli hiilaria ja kultaa? Onko ohjelman Silver - 25 toi mallien Sky?
Jos haluat mittatilauspuvun, sun tarvitsee hoitaa ne mittaukset sit itse. Ja mieluusti ennen tuota tilaisuutta.Onkohan loppumaksukin yks könttä.
Jos kerta tilaus tehdään niillä kahdella paperilappusella mitkä pitää kiikuttaa mittatilaisuuteen niin joku varmaan ottaa poissaolevien tilaukset kontolleen?
Itse oon silloin n. 2500km päässä.
Uskoisin että ehtii. Tilaustahan ei ole vielä tehty, ja jos ihan tosissasi olet, niin ennakkomaksukin tippunee silloin hieman. Katso infot aloitusviestistä, ja pikkusen tuolta väliltäkin. Etköhän niillä selviä. Tarkemmat infot tietysti ähvältä. Mä vaan ounastelen omiani.Vieläkö mahtuupi tilaukseen mukaan? Pistin varmuudeksi tiedot tonne googleen, jos vielä mahtuu..
-Zadi