• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvin on nyt homma hoidossa, kiitokset puuhahenkilöille. Mitatkin tulee varmemmin oikein, kun ne ottaa ammattilainen.

Mä selvittelen ton etumaksupolitiikan kunhan päivä on selvillä. Mittaustilaisuuteen tulee sitten mallikappaleet puvuista, tms. Eli jos joku on vielä epävarma, niin voipi tulla mittaustilaisuuteen tekemään viime hetken tilauksen.
smile_org.gif

Kohta olisi varmaan hyvä hetki kysellä sopivaa mittauspaikkaa. Onko kenelläkään ideoita?

Kohta olisi varmaan hyvä hetki kysellä sopivaa mittauspaikkaa. Onko kenelläkään ideoita?
Uimahallien kahviot on hyviä tämän kokoiselle porukalle. Ollaan pidetty meidän yhdistyksen kokouksia lohjalla silloin tällöin.
Ulkomaaneläväkin pääsee mittanauhansa kanssa helposti lentokentältä lähimailta valittuun halliin.
Eikä kahvion pitäjäkään närköästy, kun kaikki ovat kuitenkin asiakkaana samalla.

Uimahallien kahviot on hyviä tämän kokoiselle porukalle. Ollaan pidetty meidän yhdistyksen kokouksia lohjalla silloin tällöin.
Ulkomaaneläväkin pääsee mittanauhansa kanssa helposti lentokentältä lähimailta valittuun halliin.
Eikä kahvion pitäjäkään närköästy, kun kaikki ovat kuitenkin asiakkaana samalla.
Meillä on firman tilat hyvien kulkuyhteyksien päässä ja herra F.R:llakin sinne kohta avaimet, joten se sopii moiseen käyttöön myöskin vallan mainiosti. Itse en haluaisi mihinkään kahvioon tulla hyppimään kalsarit jalassa, eroottisen pukeutumisen ja esiintymisen areenoina olen pitänyt tällä iällä enää noita varikkoalueita, pentuna oli toki toisin ja stringit jalassa kipiteltiin joka paikassa.

Jukka

Meillä on firman tilat hyvien kulkuyhteyksien päässä ja herra F.R:llakin sinne kohta avaimet, joten se sopii moiseen käyttöön myöskin vallan mainiosti. Itse en haluaisi mihinkään kahvioon tulla hyppimään kalsarit jalassa, eroottisen pukeutumisen ja esiintymisen areenoina olen pitänyt tällä iällä enää noita varikkoalueita, pentuna oli toki toisin ja stringit jalassa kipiteltiin joka paikassa.

Jukka
Ai niin, niitä miittoja pitää tietty myös ottaa ilman ylimääräisiä vaatekappaleita  
033102ass_1_prv.gif

Joo, kyllä mullekin kelpaa ne teidän toimitilat.

No niin, nyt olisi muokkaamaton kuva tarjolla mallipaloista. Taustana on normaali A4 x2, joten halukkaat voivat hienosäätää värejä paremmin kohdalle.
Testipalat

Palojen värikoodit kuvan järjestyksessä:
19       17      18       21       20

24         6      10       11       13

2         22       5        1         3

SKY   ORO       8     CARB.

joko teil on päivä tiedossa? eihän niihin o kuukauttakaan enää.
mites sit se etumaksu? varmaan joku toinenkin vaihtoehto ku käteisen kanto paikanpäälle, jepjep?

Mikä tässä on takarajana viime hetken ostoksille? Hirveä juupas eipäs päällä itseni kanssa.. Ja onko tuo nyt sitten 790- se hinta kaks osaselle lehmännahkapuvulle? Vai lähteekö tuosta vielä se ale-siivu pois?

Hello, foorumi on taas pystyssä... Eli mittapäivä on 4.1. ja paikaksi sopinee toi Puksun talli. Laitetaan tänne tarkemmat ajo-ohjeet, kun päivä lähestyy.

Mittamies saapuu siis tammikuun alussa, mutta pari kappaletta mallipukuja saapunee muutama päivä etuajassa allekirjoittaneelle. Lähetyksessä tulee ilmeisesti myös hanskaa yms. kamaa ihmeteltäväksi. Eli kaikki innokkaat vaan paikalle tutkimaan.
---

Etumaksuksi sovittiin 2000 euroa, joka pitää lähettää Italiaan, yllätys yllätys, etukäteen. Mä en nyt tiedä, miten ton fiksuiten tekis. Ehkä pitää jotenkin kerätä pikkusummina, ja sit lähettää eteenpäin.
---

Mittamies toivoi saavansa kaikilta vielä pituuden, painon sekä minkä puvun haluaa, jotta osaisi hieman haarukoida mitkä mallit tänne lähettää. Joutunen siis tekemään vielä yhden pollin. Siihen saa mun puolesta osallistua myös vielä ostoa empivät. Lisäksi noiden empivien kannattaa tulla mittatilaisuuteen mukaan ostopäätöstä hinkaamaan.

Teen sen pollin pian ja laitan linkin tänne. Kiitos ihmisille.
smile_org.gif

f

No niin, nyt olisi muokkaamaton kuva tarjolla mallipaloista. Taustana on normaali A4 x2, joten halukkaat voivat hienosäätää värejä paremmin kohdalle.
Testipalat
Tossa tommone:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/palat.jpg

Testipalat
Tossa tommone:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/palat.jpg
Onko joku löytänyt tuolta suunnitteluohjelmasta vaihtoehdoiksi noita värimalleissa olevia Carbia tai Oroa eli hiilaria ja kultaa? Onko ohjelman Silver - 25 toi mallien Sky?

Onko joku löytänyt tuolta suunnitteluohjelmasta vaihtoehdoiksi noita värimalleissa olevia Carbia tai Oroa eli hiilaria ja kultaa? Onko ohjelman Silver - 25 toi mallien Sky?

Veikkaisin että Sky ja Oro ovat vain Gimoto-logoille pohjana olevia näytekappaleita. Hopea- ja kultapinnat tuntuvat päälleliimatuilta ja tuskin kestävät kulutusta. Carb toisaalta tuntuu "kunnon" nahalta, joten sitä luulisi saavan kauttaaltaan pukuunkin.

Kävin täyttämässä uuden pollin.
Minulle käy etumaksun suorittaminen miten vaan. Luotan Puuhahenkilöihin, ja voin lähettää tarvittavan etumaksun vaikkapa jonkun tilille.

No niin. Tehtaalta lähettävät näytepuvut tällä viikolla. Sovitaan joku hetki ja paikka kokoontumiselle, niin kaikki halukkaat pääsevät ihmettelemään niitä.
---

Ja tosiaan lähetyksen mukana tulee lasku 3000 euroa, joka täytyy hoitaa alta pois. Luonnollisesti se hyvitetään kaikille oston yhteydessä. Koska tilauksia on 17 tulee jokaisen osuudeksi 176,50. Löytyykö vapaaehtoista maksunhoitajaa, vai kaatuuko tämäkin allekirjoittaneen niskaan?
tounge.gif

---

Joka tapauksessa nyt kannattaa varata rahaa valmiiksi. Sitä voi sitten liikuttaa jonkun tilille tai jotain. Olisiko jotain ehdotusta pukujen hypistelyn ajankohdaksi? Tai jotain paikkaa, jonne ne voi jättää?
---

Tehtaalta pyydettiin, että jokainen sitten printtaa kaksi kappaletta tilauslomakkeita mukaan. Itse mittaamiseen kuluu aikaa n. 10 minuuttia per henkilö. Ajankohta oli tosiaan 4.1. ja paikaksi otetaan sitten tuo Puksun talli, se on logistisestikin hyvässä paikassa.
smile_org.gif

Tässä taas näitä asioita tällä kertaa.

äf

Onkohan loppumaksukin yks könttä.
Jos kerta tilaus tehdään niillä kahdella paperilappusella mitkä pitää kiikuttaa mittatilaisuuteen niin joku varmaan ottaa poissaolevien tilaukset kontolleen?
Itse oon silloin n. 2500km päässä.

Onkohan loppumaksukin yks könttä.
Jos kerta tilaus tehdään niillä kahdella paperilappusella mitkä pitää kiikuttaa mittatilaisuuteen niin joku varmaan ottaa poissaolevien tilaukset kontolleen?
Itse oon silloin n. 2500km päässä.
Jos haluat mittatilauspuvun, sun tarvitsee hoitaa ne mittaukset sit itse. Ja mieluusti ennen tuota tilaisuutta.
smile_org.gif

Itse tilausprosessi ei sinänsä ole kai hankala, joten allekirjoittanut voi kyllä antaa sun lapun eteenpäin.
smile_org.gif

---

Loppumaksun jokainen suorittanee itsenäisesti, tai miten se sitten sovitaan. Menee könttämaksu vaan melko hankalaksi, jos on monta eri hintaista viritystä.

äf

Vieläkö mahtuupi tilaukseen mukaan? Pistin varmuudeksi tiedot tonne googleen, jos vielä mahtuu..

-Zadi
Uskoisin että ehtii. Tilaustahan ei ole vielä tehty, ja jos ihan tosissasi olet, niin ennakkomaksukin tippunee silloin hieman. Katso infot aloitusviestistä, ja pikkusen tuolta väliltäkin. Etköhän niillä selviä. Tarkemmat infot tietysti ähvältä. Mä vaan ounastelen omiani.

Back