Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oman, tai pikkuveljen, kokemuksen mukaan sielä kamat maksaa noin puolet suomen hinnasta.no täytyy kattella vielä, toi hintakin varmaan vaikuttaa, jos saan hyvän tarjouksen jostain niin varmaan ostan. meen usaan nyt jouluna ja jos sieltä löydän jonkun alan liikkeen niin kaupat todennäköisesti syntyy.
Pist ny sit jotku syndit jalkaanki, ettei ne aukee pikkulipoissa..no päädyin sit molempiin eli nahkaan ja goreen, kun hinta oli niin hemmetin mukavan suuruinen, eli nahkatakki oli veroineen 190 dollaria joka vaihtokurssilla tekee päljon vähemmän eeroissa. mallia teknic. sitten ostin myös goretakin joka maksoi huimat 105 dollaria veroineen. molemmissa kaikki suojat selkäpanssaria myöden. ostin myös hanskatkin suojilla tietysti, hintaa 38 dollaria, että sillai. kupärät ja kengät olivat kyllä jumalattoman kalliita ainakin samaa hintaa kuin suomessa, eli jäi ostamatta.
Joo, ja nahka liukuu asfaltilla paremmin. Itse vedin ekat lipani goreilla, joissa oli kevlarit liukumissuojana. Hanskoina myös goret. Vauhtia 80-100km/h ja etupyörä luisti mutkassa alta, eli seurasi lowsideri.Käytännön lipoissa nahkoista ei tule niin helposti palovammoja, joten ainakin kyykkykuskeille varmaan paras valinta on edelleen kunnon nahkapuku.
Kappas, tuossapa onkin piirre joka laskee vaakakuppia selvästi nahkojen puolelle. No itsellä on tekstiilit mutta ehkä seuraava puku on jotain muuta.Joo, ja nahka liukuu asfaltilla paremmin. Itse vedin ekat lipani goreilla, joissa oli kevlarit liukumissuojana. Hanskoina myös goret. Vauhtia 80-100km/h ja etupyörä luisti mutkassa alta, eli seurasi lowsideri.Käytännön lipoissa nahkoista ei tule niin helposti palovammoja, joten ainakin kyykkykuskeille varmaan paras valinta on edelleen kunnon nahkapuku.
Kevlarissa oli niin suuri kitkakerroin, että se veti minut pystyyn ja heittämään kuperkeikkaa. Seurauksena veneluun murtuma kun käsi jäi pahasti alle, vaikka koitin varoa. Hanskat kuluivat puhki, mutta pahaa asfaltti-ihottumaa ei tullut.
Siitä asti olen kaatuillut nahoilla, eikä minulla ole ollut vastaavia ongelmia.