Olen silti sitä mieltä, että noilla kattilahöyrytyksillä ei ole kovin paljon tekemistä mp-asun todellisen toiminnan kanssa. Toki se todistaa, että kalvo päästää höyryä läpi ja se on hyvä asia, mutta teho ei vaatteessa ole lähelläkään tuota. Siellä on vuorikangasta ja suojaa ja ilmaa yms. välissä eli kyllä se ainakin minulla hiki valuu ihan ihoa pitkin eikä puske höyrysilitysraudan tapaan ulos. Vaikka on ihan aito Rukan gore. Varmaan siitä osa tulee läpikin, kuten on suunniteltu. Hiki(kestävyys)liikunnassa huomaa myös miten hiostavia esim. gore(windstopper)-vaatteet ovat vähänkään lämpimämmillä keleillä. Hyviä tuotteita tarkoitukseensa, mutta ei mahdottomia voi vaatia.
Ja mitä tulee 'aitoon Goreen' ja 'kopioihin', niin väkisin tulee mieleen cola-sota aidon Coken ja Pepsin välillä. Paljon varmoja mielipiteitä, mutta miten ne sokkotestit menikään... En oikein jaksa uskoa, että nykypäivänä joku firma voisi vuosikymmeniä olla tällaisessa teknologiassa valovuosia toisia edellä, vaan toki tässä on myös taitavaa brändin luontia ja markkinointia paljon takana.
Vierastan myös vähän tuota 'nahka ei hengitä' -sanakikkailua. Jos sieltä kosteus poistuu sisältä, niin minun mielestäni materiaali on silloin hengittävä. Ja näinhän nahkalla kiistatta tapahtuu; kaikki tietävät nahka- ja kumisaappaiden eron.
Ja mitä tulee 'aitoon Goreen' ja 'kopioihin', niin väkisin tulee mieleen cola-sota aidon Coken ja Pepsin välillä. Paljon varmoja mielipiteitä, mutta miten ne sokkotestit menikään... En oikein jaksa uskoa, että nykypäivänä joku firma voisi vuosikymmeniä olla tällaisessa teknologiassa valovuosia toisia edellä, vaan toki tässä on myös taitavaa brändin luontia ja markkinointia paljon takana.
Vierastan myös vähän tuota 'nahka ei hengitä' -sanakikkailua. Jos sieltä kosteus poistuu sisältä, niin minun mielestäni materiaali on silloin hengittävä. Ja näinhän nahkalla kiistatta tapahtuu; kaikki tietävät nahka- ja kumisaappaiden eron.