Entä jos asiaa katsoo tältä kantilta, että Kawasaki tässä se varsinainen paska on ja muut joutuu nyt kärsimään Nipponin halpatuotannosta.
Edit: siis Kawasakin laadunvalvonta on pettänyt.
Edit: siis Kawasakin laadunvalvonta on pettänyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et voi kiistää, etteikö tarinan "uhrin" uskottavuus ole kärsinyt hänen ulosannistaan. Jos samalla intensiteetilla vaahtoaa liikkeessä kuin täällä on käyttänyt capseja, niin en ihmettele jos takaisin on tullut lähinnä vittuilua. Jos ei edes tiedä liikkeen nimeä josta on pyöränsä ostanut, niin onko ihme ettei miestä oteta vakavasti.Hohhoijaa,käy kaveria sääliksi.Taas kaikenmaailman nettijumalat soittavat suutaan oikeinkirjoituksesta yms.Haukutaan persaukiseksi...Kuinkanhan typerää porukkaa oikeasti suurin osa tän foorumin motoristeista on?Kyllä netissä ääntä löytyy vaikka kuinka!Muuten ollaan paskahousuissa,ja ainut millä voi keulia,on kuinka mun mopo sutii,ja mä olen se,siis tiätsä se powerkinkku,mp orgista....Liikkeen vastuuhan toi on aivan selkeästi.No HARMAATUOTUJA haukuttu,aina pauhattu kuinka nämä rehellisesti tuodut toimii ja pelaa,ja takuuasiat kunnossa.On tämä perseestä me maksetaan kaikesta aiva törkeästi verrattuna muihin ja sitten meitä vielä kusetetaan...Suomalaista palvelua.Omat hermot olis menny aikaa sitten tos tapaukses ja olis pahoinpitely syyte tullu..vitsi vitsi.Mulla oli 2004 kawas vaihdevika,eipä oltu sumekolla,myyjäliikkeessä kauhean kiinnostuneita...vika löytyi,kun itse etsin,syy oli hapettunut vaihdepolkimen akseli..MEE SINNE LIIKKEESEEN,ÄLÄKÄ LÄHDE ENNENKUIN SOPIMUS ASIASTA TASKUS!
Koirat haukkuu karavaani kulkeeEt voi kiistää, etteikö tarinan "uhrin" uskottavuus ole kärsinyt hänen ulosannistaan. Jos samalla intensiteetilla vaahtoaa liikkeessä kuin täällä on käyttänyt capseja, niin en ihmettele jos takaisin on tullut lähinnä vittuilua. Jos ei edes tiedä liikkeen nimeä josta on pyöränsä ostanut, niin onko ihme ettei miestä oteta vakavasti.Hohhoijaa,käy kaveria sääliksi.Taas kaikenmaailman nettijumalat soittavat suutaan oikeinkirjoituksesta yms.Haukutaan persaukiseksi...Kuinkanhan typerää porukkaa oikeasti suurin osa tän foorumin motoristeista on?Kyllä netissä ääntä löytyy vaikka kuinka!Muuten ollaan paskahousuissa,ja ainut millä voi keulia,on kuinka mun mopo sutii,ja mä olen se,siis tiätsä se powerkinkku,mp orgista....Liikkeen vastuuhan toi on aivan selkeästi.No HARMAATUOTUJA haukuttu,aina pauhattu kuinka nämä rehellisesti tuodut toimii ja pelaa,ja takuuasiat kunnossa.On tämä perseestä me maksetaan kaikesta aiva törkeästi verrattuna muihin ja sitten meitä vielä kusetetaan...Suomalaista palvelua.Omat hermot olis menny aikaa sitten tos tapaukses ja olis pahoinpitely syyte tullu..vitsi vitsi.Mulla oli 2004 kawas vaihdevika,eipä oltu sumekolla,myyjäliikkeessä kauhean kiinnostuneita...vika löytyi,kun itse etsin,syy oli hapettunut vaihdepolkimen akseli..MEE SINNE LIIKKEESEEN,ÄLÄKÄ LÄHDE ENNENKUIN SOPIMUS ASIASTA TASKUS!
Lähinnä allekirjoittaneelle tulee mieleen, että kyseessä on joku mopopoika joka on ryssinyt skootterinsa kanssa (epäonnistunut viritys?) ja yrittänyt ujuttaa sitä Bikeworldin niskaan. Nyt kun ei iso paha liike korjannutkaan itse rikottuja vehkeitä takuuseen, on tämä tarinamme (anti)sankari päättänyt kostaa ja katsonut liikkeen kotisivuilta kalleimman/tehokkaimman/unelmiensa menopelin jota hän haukuu täällä vannoen sisimmässään kostoa Bikewordille...
Tulee mieleen tuosta kuinka maksamme ylihintaa jne.jne. että esim. hondien takuut ovat suomessa tuplat verrattuna Saksaan. Saksassa 2vuotta, Suomessa 4. BikeWorLdista jopa 5v.
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
P.S. jos osuin arvioissani väärään, niin pahoittelen. Kesä ilman pärrää on kuin mies ilman napakarvoja
mä haluisin ja harrikan mutta sellaista mielenhäiriötä ei ole luvassa että maksaisin fatboista melkee 30keEdit: Honkkelille
Tekis mieli sanoa, että mukana, mutta toi auto puoli on mulla ollut aina hallussa. Mieleinen on jo pihassa ja sillä pääsee kesät talvet. Se ei ole Kawasaki, eikä Honda eikä Suzuki.
Mun seuraava pyörä on Road King, niinkauan kun ei siihen ole varaa, niin bokseri viekööt minkä ehtii.
Liekä niillä sellastaEdit: siis Kawasakin laadunvalvonta on pettänyt.
Väittämät senkun menee utopistisemmiksi...Jotku tehtaat toimii jopa niin että lähettää maahantuojalle x määr rahaa per kk. Niistä maahantuoja sitten korvaa takuut niillä hinnoilla/ohjeajoilla mitä se ite määrää, ja loput jää niiden taskuun.
Että enpä ihmettele bikeworldin toimintaa, ne on kuiten aina välikädessä asiakas<->maahantuoja, toinen haluaa kaikki heti ilmaseksi ja toinen ei halua maksaa mitään koskaan mistään.
Vähän OT, mutta eihän ne mustangit edes mene mihinkään, ainakaan halvat, saati sitten toimi yleensäkäänälä suotta tuhlaa eeroja kumpaankaan.
Lähe messii jenkkeihin hakemaan joku kesä lulla.
mustangit v-kasilla ovat melkein ilmaisia![]()
Laki on ihan selvä ja sama maahantuojasta/tehtaasta riippumatta. Ei se ole mikään perustelu, että maahantuoja on persiistä. En tiedä onko vai ei, mutta ei kumminkaan ole perustelu. Jos maahantuoja on ongelma, niin sekin on myyjäliikkeen valinta kenen tavaraa myy.Että enpä ihmettele bikeworldin toimintaa, ne on kuiten aina välikädessä asiakas<->maahantuoja, toinen haluaa kaikki heti ilmaseksi ja toinen ei halua maksaa mitään koskaan mistään.
Tämmösessa asiassa ei pitäis antaa täällä kaverille neuvoja,kun oma tietämys näyttää olevan aivan hanurista.Ei tässä nyt kyllä kuluttajaa ole kauheasti sorsittu, sillä liikehän on tarjoutunut korjaamaan pyörän eikä sillä taida olla velvollisuutta korvaavan pyörän antoon edes siksi kahdeksi viikoksi, minkä on luvannut. Toinen asia on, jos korjaus venyy kohtuuttoman pitkäksi ajaksi (6 kk on jo kyllä kohtuuton aika, kun tavaran liikkeet nykyään on aika nopeita), missä mietitään sitten, onko liike jotenkin viivyttänyt korjaustyötä vai johtuuko se osien saannista tms. Käyttöhyödyn liike joutuisi korvaamaan vahingonkorvauksena vain, jos se on toiminut huolimattomasti kaupan yhteydessä, mitä kyllä on vaikea kuvitella, jos uuden pyörän kaupasta oli kyse.
Koita kärvistellä ja ajella mukava reissu sen lainapyörän aikana![]()