Hohhoijaa,käy kaveria sääliksi.Taas kaikenmaailman nettijumalat soittavat suutaan oikeinkirjoituksesta yms.Haukutaan persaukiseksi...Kuinkanhan typerää porukkaa oikeasti suurin osa tän foorumin motoristeista on?Kyllä netissä ääntä löytyy vaikka kuinka!Muuten ollaan paskahousuissa,ja ainut millä voi keulia,on kuinka mun mopo sutii,ja mä olen se,siis tiätsä se powerkinkku,mp orgista....Liikkeen vastuuhan toi on aivan selkeästi.No HARMAATUOTUJA haukuttu,aina pauhattu kuinka nämä rehellisesti tuodut toimii ja pelaa,ja takuuasiat kunnossa.On tämä perseestä me maksetaan kaikesta aiva törkeästi verrattuna muihin ja sitten meitä vielä kusetetaan...Suomalaista palvelua.Omat hermot olis menny aikaa sitten tos tapaukses ja olis pahoinpitely syyte tullu..vitsi vitsi.Mulla oli 2004 kawas vaihdevika,eipä oltu sumekolla,myyjäliikkeessä kauhean kiinnostuneita...vika löytyi,kun itse etsin,syy oli hapettunut vaihdepolkimen akseli..MEE SINNE LIIKKEESEEN,ÄLÄKÄ LÄHDE ENNENKUIN SOPIMUS ASIASTA TASKUS!
Et voi kiistää, etteikö tarinan "uhrin" uskottavuus ole kärsinyt hänen ulosannistaan. Jos samalla intensiteetilla vaahtoaa liikkeessä kuin täällä on käyttänyt capseja, niin en ihmettele jos takaisin on tullut lähinnä vittuilua. Jos ei edes tiedä liikkeen nimeä josta on pyöränsä ostanut, niin onko ihme ettei miestä oteta vakavasti.
Lähinnä allekirjoittaneelle tulee mieleen, että kyseessä on joku mopopoika joka on ryssinyt skootterinsa kanssa (epäonnistunut viritys?) ja yrittänyt ujuttaa sitä Bikeworldin niskaan. Nyt kun ei iso paha liike korjannutkaan itse rikottuja vehkeitä takuuseen, on tämä tarinamme (anti)sankari päättänyt kostaa ja katsonut liikkeen kotisivuilta kalleimman/tehokkaimman/unelmiensa menopelin jota hän haukuu täällä vannoen sisimmässään kostoa Bikewordille...
Tulee mieleen tuosta kuinka maksamme ylihintaa jne.jne. että esim. hondien takuut ovat suomessa tuplat verrattuna Saksaan. Saksassa 2vuotta, Suomessa 4. BikeWorLdista jopa 5v.
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
P.S. jos osuin arvioissani väärään, niin pahoittelen. Kesä ilman pärrää on kuin mies ilman napakarvoja