• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

myNETmoton toimitusajat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites ton toimituksen hinnan kanssa? Jäi mulle vähä epäselväks. Eili onko se sen 25€ max 3kp renkaita? Nouseeko hinta sit miten paljon jos ottaa useamman parin?

Mites ton toimituksen hinnan kanssa? Jäi mulle vähä epäselväks. Eili onko se sen 25€ max 3kp renkaita? Nouseeko hinta sit miten paljon jos ottaa useamman parin?
Tuonhan olisi toki voinut kokeilla päivittelemällä kyseisen puljun ostoskoria, mutta vastaus on siis: 1-3kpl / 25 €, 4-7 kpl / 50 €, 8-10 kpl 75 €, 11-14 kpl 100 € jne...

25€/3kpl koskee yleisimpiä kokoja. Jos tilaa vähän leveämpää rengasta, niin sitten maksaa enemmän..
GLS kuljetta aika monen rengasfirman tuotteet ainakin suomeen. Minulle on jäänyt sellainen käsitys että tässä 3kpl/25€ on kuitenkin painorajana 15kg, rahdituspainona 15kg on monasti papereissa. Renkaat on myös niputettu kolmen renkaan nippuihin niin ettei 15kg paljoa ylittyisi. Rengaspari 120+180 painaa n.11kg. jos tilaa kolme takarengasta niin paino on yli 20kg ja saattaa maksaa yli 25€
Melkoisesti rengashinnat myös "elää" varastotilanteen mukaan, pienta kisaa markkinaosuuksista näyttää olevan myös eurooppalaisilla tukkureilla

Tiistaina tuli renkaat, kesti 7 työpäivää, ei paha ja mitä tulee painoihin ei 15kg ole kait raja kun postin lappuun oli merkattu 18,2kg

Eli 3kpl renkaita 2kpl 180/55 17 , 1kpl 120/70 17 ja toim.maksu 25€

etu/taka BT-021 ja contisport taka, koko läski 337,90€

Taitaa jatkossakin jäädä kotomaasta ostamatta, mitä nyt hiukan olen renkaiden hintaa seurannut!
thumbs-up.gif

Meidän setti tilattiin 17.3. ja periaatteessa eilen olisivat tulleet perille, jos joku olisi ollut vastaanottamassa kuljetusta.

Eli seitsemän kalenteripäivää kesti toimituksessa.

Kuusi rengasta tilattiin, joista 4 kpl kokoa 180/55-17 ja 2 kpl kokoa 120/70-17. Toimitusmaksu oli tuo 50 euroa, niinkuin ostoskorissa mainittiinkin.

Oma potti tuossa setissä oli:

2 kpl Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/55-17
1 kpl Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70-17

Noille tuli hintaa 365,85 euroa yhteensä plus oma osuuteni tuosta viidenkympin toimituskulusta. Ei paha.

Kuljetusyhtiö myNETmoton tilauksissa on DPD ja renkaat olivat niputettu kolmen setteihin.

GLS kuljetta aika monen rengasfirman tuotteet ainakin suomeen. Minulle on jäänyt sellainen käsitys että tässä 3kpl/25€ on kuitenkin painorajana 15kg, rahdituspainona 15kg on monasti papereissa.
Joskus laitoin tilaukseen 2 takarengasta + 1 etu. Sille näytti korkeampaa rahtimaksua. Urputin mynetmotolle, että kuinkas nyt näin. Sanoi korjanneensa painorajan 16 kiloon vartavasten, jotta saan gummit sillä 25€ rahdilla. Palvelua...
biggrin.gif

Supercorsa pro -pari tuli ihan mukavan nopeesti, mutta joku fiksu kaveri oli liimannut hervottoman kokoisen lähetystarran takarenkaan keskelle, nyt se ei lähde millään irti. liuottimella ei viitti koittaa, puukkokin hirvittää. Täytyy antaa s-postilla palautetta. En tiedä onko tarran liimannut myyjä vai kuriirifirma.

Tänään lähti muutaman Michelin Pilot Road2 tilaukseen. n.110€ tuli halvemmaksi kuin paikallisesta mp liikkeestä, mutta siin oli asennusten hinta mukana.

Saa nährä kauan menee että on perillä.

Meniköhän miulla omissa conti sporteissa viime keväällä 1.5-2 viikkoa koska olivat tanskassa muistaakseni terminaalissa jonkun pyhän takia jumissa

7.4 Tilattu ja vieläkin status Pending... Ei hyvältä näytä.. Tilaus ja maksu tapahtui kuitenkin samantien.

29.3 tilasin Dunlopin Qualifier rr satsin. Tilaus tuli perille kotiovelle 8.4. Tämä oli kolmas kerta kun tilasin renkaita tästä firmasta. Joka kerta homma on toiminut kiitettävästi.
Toisella kerralla tilatessa tilauksen status oli backorder. Kyselyyn vastattiin parin päivän sisällä ja renkaat lähtivät neljän päivän päästä tilauksesta.
Hinnat on aikalailla halvimmasta päästä. Uskallan suositella.

Tilasin 8.4 ja tänään posti toi kolme rengasta pihaan. Maksoin PayPalilla ja homma pelas hyvin alunalkaen.

Tilasin kolme rengasta 9.4. ja nyt on renkaat omassa hallussa. Melko ripeää toimintaa sanoisin.  
buttrock.gif
Tilasitko tilisiirrolla vai PayPalilla? Mikäköhän siin mun tilauksessa oikeen mättää...  
mad.gif
Paypal:illa tilasin. Mä en noita tilisiirtohommeleita osaa ja Paypal on niiiiiiin helppo, että passaa mulle.

Katsoitko "liikennevalot" tilaamistasi renkaista? Jos näyttää punaista varastosaldo, saattaa kestää rutosti, kuulemma.

Tilasin kolme rengasta 9.4. ja nyt on renkaat omassa hallussa. Melko ripeää toimintaa sanoisin.  
buttrock.gif
Tilasitko tilisiirrolla vai PayPalilla? Mikäköhän siin mun tilauksessa oikeen mättää...  
mad.gif
Paypal:illa tilasin. Mä en noita tilisiirtohommeleita osaa ja Paypal on niiiiiiin helppo, että passaa mulle.

Katsoitko "liikennevalot" tilaamistasi renkaista? Jos näyttää punaista varastosaldo, saattaa kestää rutosti, kuulemma.
Juu ei vieläkään ole kuulemma rahat tulleet niitten tilille, vaikka tosiaan maksoin jo 7.4 samalla kun tilasin.

Soitin juuri Nordeaan ja ulkomaan maksussa menee kuulemma korkeintaan 5 arkipäivää.
No täytyy huomenna soittaa päiväs aikaan ja kattoo missä se raha menee...

Viimeksi ei ollut tosiaan mitään ongelmaa tilatessa.

Just laitoin tilauksen sisään. Metzelerin M5 interactit pitäis tulla ja paypalilla maksoin. Saas nähdä koska tulee rinkulat kotiin.

Back