Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuonhan olisi toki voinut kokeilla päivittelemällä kyseisen puljun ostoskoria, mutta vastaus on siis: 1-3kpl / 25 €, 4-7 kpl / 50 €, 8-10 kpl 75 €, 11-14 kpl 100 € jne...Mites ton toimituksen hinnan kanssa? Jäi mulle vähä epäselväks. Eili onko se sen 25€ max 3kp renkaita? Nouseeko hinta sit miten paljon jos ottaa useamman parin?
25€/3kpl koskee yleisimpiä kokoja. Jos tilaa vähän leveämpää rengasta, niin sitten maksaa enemmän..Mites ton toimituksen hinnan kanssa? Jäi mulle vähä epäselväks. Eili onko se sen 25€ max 3kp renkaita? Nouseeko hinta sit miten paljon jos ottaa useamman parin?
GLS kuljetta aika monen rengasfirman tuotteet ainakin suomeen. Minulle on jäänyt sellainen käsitys että tässä 3kpl/25€ on kuitenkin painorajana 15kg, rahdituspainona 15kg on monasti papereissa. Renkaat on myös niputettu kolmen renkaan nippuihin niin ettei 15kg paljoa ylittyisi. Rengaspari 120+180 painaa n.11kg. jos tilaa kolme takarengasta niin paino on yli 20kg ja saattaa maksaa yli 25€25€/3kpl koskee yleisimpiä kokoja. Jos tilaa vähän leveämpää rengasta, niin sitten maksaa enemmän..Mites ton toimituksen hinnan kanssa? Jäi mulle vähä epäselväks. Eili onko se sen 25€ max 3kp renkaita? Nouseeko hinta sit miten paljon jos ottaa useamman parin?
Joskus laitoin tilaukseen 2 takarengasta + 1 etu. Sille näytti korkeampaa rahtimaksua. Urputin mynetmotolle, että kuinkas nyt näin. Sanoi korjanneensa painorajan 16 kiloon vartavasten, jotta saan gummit sillä 25€ rahdilla. Palvelua...GLS kuljetta aika monen rengasfirman tuotteet ainakin suomeen. Minulle on jäänyt sellainen käsitys että tässä 3kpl/25€ on kuitenkin painorajana 15kg, rahdituspainona 15kg on monasti papereissa.
Tilasitko tilisiirrolla vai PayPalilla? Mikäköhän siin mun tilauksessa oikeen mättää...Tilasin kolme rengasta 9.4. ja nyt on renkaat omassa hallussa. Melko ripeää toimintaa sanoisin.![]()
Paypal:illa tilasin. Mä en noita tilisiirtohommeleita osaa ja Paypal on niiiiiiin helppo, että passaa mulle.Tilasitko tilisiirrolla vai PayPalilla? Mikäköhän siin mun tilauksessa oikeen mättää...Tilasin kolme rengasta 9.4. ja nyt on renkaat omassa hallussa. Melko ripeää toimintaa sanoisin.![]()
![]()
Juu ei vieläkään ole kuulemma rahat tulleet niitten tilille, vaikka tosiaan maksoin jo 7.4 samalla kun tilasin.Paypal:illa tilasin. Mä en noita tilisiirtohommeleita osaa ja Paypal on niiiiiiin helppo, että passaa mulle.Tilasitko tilisiirrolla vai PayPalilla? Mikäköhän siin mun tilauksessa oikeen mättää...Tilasin kolme rengasta 9.4. ja nyt on renkaat omassa hallussa. Melko ripeää toimintaa sanoisin.![]()
![]()
Katsoitko "liikennevalot" tilaamistasi renkaista? Jos näyttää punaista varastosaldo, saattaa kestää rutosti, kuulemma.