Mulla oli aikoinaan 750 Brutale. Kaunis peli ja mahtava ajaa. Oli vaan aika paljon laatuongelmia ja mm. kuluitus 13 l/100 km mikä oli minun asennevamma (??). Ei Benelliä voi verrata minun mielestä ollenkaan. Benellissä on monessa kohtaa niin rumia yksityiskohtia, että minusta on vaikeaa ymmärtää miksi joku haluaa semmoisen kun Triumphista saa varmempaa tekniikkaa paremmassa kuoressa, mutta sori tämä on täysin makuasia. Itse en voisi toisaalta harkita Rocketia kun kone on niin ruma, mutta speed triplessä on munaa. MV, Ducati ja Guzzi ovat oikeita itailialaisia vaikkakin MV on 4-sylinterinen ja siksi vähän eri liigassa, mutta kosiskelee japsipeleistä tykkääviä. Miksi haluta italialainen? MV on kaunis yksityiskohdissa ja koneessa kunnon soundit, mutta laatu ei ollut 2004 lähelläkään Ducatia tai japseja. Lisäksi runko oli minusta liian lyhyt ja muutenkin liian tiivis. Jos kasvattaisivat kokoa joka suuntaan 10% ja 910 kone ilman 750 ongelmia kyseessä olisi aika huippu pyörä. Hintahan alkaa olla kohdillaan, itse maksoin 2004 750:stä 26100 €.