Mulla on kiinni stage 1,pitkä satula ja ne alu.putkenkuoret.Ja tiedän kyllä että stage2:den kanssa on joku pitänyt pitkän satulan..ee-speedillä oli ainakin sellainen myynnissä.moro, olisin kysellyt onko jollakin tietoa,kokemusta jos laittaa stage 2:n niin käykö niihin ne alumiiniset suojat(joita ainakin yamaha 2007 kirjassa on näytillä) ja silti jää kaks-paikkaseksi
ja mitkä on tehot ja väännöt stage 2 penkitetty![]()
olen hankkimassa 2006 mallista (ajamatonta)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Penkityksistä en tiedä sen enempää mitä joskus olen törmännyt käppyröihin netissä ja joku kirjoitti että joku mt potkaisi n.80 hv ja siihen oli putket vaihdettu..siinä on sitten säädöt pielessä koska vakiona penkitetyistä irtoaa enemmän.Niin tai näin,pyörä on minun mielestäni erikoisen mukava ajeltava,oli vakioputkilla ja on stage 1:llä..enkä usko että se stage 2 sella huonommaksi menee.
Vuoden 06 ja 07:kan erot:Etujarru on uudessa 6 sylinterinen,kytkin ja jarrunestesäiliöt on uusittu niistä kauheista purnukoista,mustiksi "laatikko malleiksi".Peilit ovat mustat,moottori on osin musta.Uudet värit ovat punainen,valkoinen ja musta.
Kannattaa käydä sivuilla MT-01.com siellä on kaikenlaista kiinnostavaa MT sarjasta.