• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mt-01

moro, olisin kysellyt onko jollakin tietoa,kokemusta jos laittaa stage 2:n niin käykö niihin ne alumiiniset suojat(joita ainakin yamaha 2007 kirjassa on näytillä) ja silti jää kaks-paikkaseksi
ja mitkä on tehot ja väännöt stage 2 penkitetty
confused_orig.gif

olen hankkimassa 2006 mallista (ajamatonta)
buttrock.gif
buttrock.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Moro. Kertokaapa jammu äijät pitääkö paikkansa kun tuossa uudessa MP maailma (fakta) lehdessä oli nuo teho tiedot tuolle mt-01:lle. Niin siinä sanotaan että:
teho: 90hv/4750k/min
vääntö: 50,3Nm/3750K/min

"Moottori tarjoaa maksimiväännön jo hieman yli 3700 kierroksella,niinpä kierroslukumittarin punarajakin alkaa jo 6000 kierroksen kohdalta."

Niin sitä mä vaan että ,varmaan on jääny tuosta vääntö tiedoista ykkönen edestä vai? Jos ei niin eihän tuossa ole vääntöä ollenkaan tuollasella moottorilla.

Eikös nuo suojat käyne..
Ja tuskin tehoja/vääntöä hirveästi tulee 2:lla lisää kun ei kolmosellakaan tule kuin +20hv ja +30Nm (korjatkaa jos olen väärässä). Viripaketeilla kyllä on ihan mukava hinta
tounge.gif

Turbo vaan suoraan kiinni ;)

Juu todella mukavan väännökäs, ei samanlaista ole tullut vastaan. Kiva pyörä keulia kun se on kohtuu vaivatonta
biggrin.gif

Alahärmän Hymyilevän Motoristin päivällä oli tollanen jollaki Stage ? putkella just mua ennen tehomittauksessa. Se potkas takikselta muistaakseni jotain 82hp/120Nm.
Kaverin naama venähti ku mun vanha ja paskanen Eliminaattori rullas heppoja reilusti enemmän, mutta väännössä kyllä täytyi tunnustaa tappio. Iso kone=Iso vääntö.

Ihan mukavat saundit oli jammussa
smile_org.gif

Onkohan kenelläkään tietoa mitä eroa on 2006 ja 2007 mt-01
malleissa ? etujarrujen , kytkin-ja etujarru nestekuppien ja koneen värin lisäksi
confused_orig.gif
?

Hintaero taitaa olla suurin ero -06 ja -07 malleissa.
Tietty jarrut muuttui paremmaksi mutta muuta mainitsemisen arvoista ei kai tullut.

Mistäs lihasvoimaa meinasit uuden MT:n hommata ?

Käytettynä saa aikas halvalla tuommosen. Tai ainakin kun lähetin kyselyn muutamaan paikkaan niin hinnanpudotus on ollu aikamoista -05 malleissa...

Ja lopuksi; kuulema Gold Wing keulii helpommin kuin MT01
tounge.gif

No sellainen sattui tuossa männä kesänä olemaan jonkun ajokerran käsissä. Vaikken ole mikään keulija mestari niin tuo pyörä kuitenkin nostaa keulaa verrattain helposti. Näin ihan omalla kokemuksella.
wink.gif

Kuin myös, ajossa on semmonen ollut
smile_org.gif

Saikkonää sen ylös muullakin kuin ykkösellä
biggrin.gif

Kuitessii.. hauska vekotin tuo on. Tankkiin olisvat vaan saaneet laittaa mahtumaan muutaman litran enemmän menovettä.

Juu, kakkosella
biggrin.gif
No tosiaan jos tuolleen rupee sitä laittamaan niin eihän se toki mikään maailman ketterin ole nousemaan.
lookaround_orig.gif
Tosin sv:llä sain tovin pidempään opetella että ylipäätään pysyi ilmassa muutamaa sekuntia kauempaa, kun taas tuolla löytyi heti.

Ite kävin SV:n koeajamassa viime kesänä niin tuntu ettei mittään tolkkua miten helposti nousi keula ylös
omg.gif

MT01 sillä stage 3:lla vois olla aika mielenkiintoinen koeajettava... Sillon vois uskoakin tuon keulinnan helppouden
tounge.gif

Itsellä taas oli sv vajaat kakskytätuhatta kilsaa ajossa viime kesänä ja keula kyllä nousee, mutta tasapainon löytyminen onkin eriasia 
biggrin.gif
hyvä pyörä, mutta menee ohi aiheen joten jätän tähän.

Mistäs lihasvoimaa meinasit uuden MT:n hommata ?

Vaasassa olisi yksi hyvä vaihtoehto  ja Hesan kautta olisi toinen vaihtoehto..........

Raha puoli pitäis selvitä tällä viikolla.....
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back