Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
exhaust sanoi:Taitaa olla tyypillinen letkaonnettomuus:
[SUB][/SUB]

.Bone sanoi:"Koita pysyä erossa ongelmista"..... Aikamoinen kansanviisaus moneen yhteyteen.
Se ei todellakaan tarkoita sitä, että pitäisi kyyhöttää kotona nurkassa,
tyyny sylissä ja imeä peukaloa.
-JuhaK- sanoi:Tätä on vaikea katsoa kokonaan, mutta kelatkaa edes kohtaan 8:50.![]()
Rum sanoi:Ajaminen on tollasta ja silti pumpataan lisää vauhtia joka mutkaan.
Kimixxx sanoi:Tämmöisiä tulee lähes joka päivä eteen ja tietysti kolmion takaa.
https://youtu.be/eRyMrEGPcso
Pitäisikö joku pottutykki virittää pyörään, vai miten nuo autoilijat saisi pysymään kauempana.![]()
Joo, ennakointia on hyvä olla senkin takia, että muut hölmöilevät. Tuonkin tilanteen olisi voinut hoitaa pienellä nopeuden hidastamisella ajoissa.Keno sanoi:Mopo ei ole oikein hyvä väline autoilijoiden kouluttamiseen.
Kimixxx sanoi:Tämmöisiä tulee lähes joka päivä eteen ja tietysti kolmion takaa.
https://youtu.be/eRyMrEGPcso
Pitäisikö joku pottutykki virittää pyörään, vai miten nuo autoilijat saisi pysymään kauempana.![]()
Pekkavee sanoi:Joo, ennakointia on hyvä olla senkin takia, että muut hölmöilevät. Tuonkin tilanteen olisi voinut hoitaa pienellä nopeuden hidastamisella ajoissa.
Ja tuo tarkoittaa, että olisi pitänyt katsoa risteyksen tilanne jo aikoja sitten eikä vaan siinä kohtaamistilanteessa.
Liikenne on yhteispeliä ja vuorovaikutusta. Siinä pitää ottaa toisetkin huomioon ja toisten hölmöilyt kanssa.
marko.fzs sanoi:Pyörä tietty oikeassa oli, mutta mikään ei nostata verenpainetta kuin tollaiset paskan tärkeet tööttäilijät. Jos mulle kävis noin oisin himmannut ja antanut kaverin mennä ihan ilman tööttäilyjäkin.

Kimixxx sanoi:mutta minä viestitän tuohtumustani tööttäilemällä ja samalla viestitän myös muille risteysaluella oleville, esimerkiksi takana oleville että saatan ehkäpä jarrutella kotvasen kuluttua.

No komppaan kyl, et ite torvetan uunoilijoita kyl kans.Kimixxx sanoi:-----------, mutta minä viestitän tuohtumustani tööttäilemällä ja samalla viestitän myös muille risteysaluella oleville, esimerkiksi takana oleville että saatan ehkäpä jarrutella kotvasen kuluttua.![]()
Kimixxx sanoi:Tuliko tuo tilanne minulle yllätyksenä? No ei tullut.
Nopeuttahan tuossa ei juurikaan neljää kymppiä enempää ollut ja mikäli rupeat etukäteen himmailemaan joka risteykseen, niin ainoa minkä saat aikaiseksi, on takana ajavan autoilijan takahutlaariis.
Reipas ote kaupunkiliikenteeseen.
Ihan vapaasti saat minun puolesta pysähdellä risteyksiin ja antaa vaikkapa lentosuukkoja kanssakulkijoille, mutta minä viestitän tuohtumustani tööttäilemällä ja samalla viestitän myös muille risteysaluella oleville, esimerkiksi takana oleville että saatan ehkäpä jarrutella kotvasen kuluttua.![]()
Kimixxx sanoi:viestitän tuohtumustani tööttäilemällä ja samalla viestitän myös muille risteysaluella oleville, esimerkiksi takana oleville että saatan ehkäpä jarrutella kotvasen kuluttua.![]()

Olinpas hölmö, unohdin kokonaan että näkö on ihmisen ainoa aisti.marko.fzs sanoi:Mulla on autossa ja mopossa tätä varten sellainen kuin jarruvalo. Se syttyy aina kun koskee jarruun![]()
Nyt tunnen itseni jo lähes aivottomaksi.Nitrous sanoi:Ja torvi kuuluu sinne takana tulevaan autoon kuinka hyvin?![]()
Miten ei tullut mieleenkään, että äänihän kuuluu vain yhteen suuntaan.