• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-videoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puuhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäs noissa ihmettelemistä, samalla lailla porukka kyntää ojanpohjia täälläkin, syynä kyllä yleensä mekaaninen tai ympäristön aiheuttama ulosajo :)-

olen kyllä melko varma että pysyn itse paremmin pystyssä näillä säännöillä
- välttele kaveriporukassa ajoa
- välttele letka-ajoa
- ei kameraa omaan pyörään kiinni, minusta ei tule katuhaukkaa vaikka olisi kaksi tusina kameraa kiinni mopossa.

sinkkuna ajellessa kun vetää metsään niin ei ole ainakaan todistajia ilkkumassa :grin:

ihme mokia videolla kyllä :blink: mutta sattuuhan sitä, mutta osalla kyllä ihan umpiluupää noissa ei voi muuta sanoa :no:

jaket sanoi:
Monesti motoristi vain pelästyy ja kaataa ennen törmäystä vaikka olisi ihan hyvin pysähtynyt.

Ei, vaan pelästyy ja vetää liinat kiinni. Sellaista kaatumista tosin yritetään usein vääntää "hallituksi kaatamiseksi"

Tuo video kyllä vakuutti entisestään meikäläistä ostamaan ajofarkut, jotka on kokonaan peitetty kevlarilla sisäpuolelta. :thumbup:

voin suoraan sanoa et mun mielestä täysin kusipäistä toimintaa ko herralta.. kun katsoo hänen muut videot niin ei hyvää päivää.. :kääk:

Back