• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-videoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puuhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Videonpätkää viimekesän reissusta...musiikit voi jokainen ottaa itse pois jos siltä tuntuu (:grin:) .. btw, biisejä ei valittu niiden hyvyyden perusteella..

Z-man sanoi:
Videonpätkää viimekesän reissusta...musiikit voi jokainen ottaa itse pois jos siltä tuntuu (:grin:) .. btw, biisejä ei valittu niiden hyvyyden perusteella..

[video=youtube;7Ua6xZd58Z4][/video]

Musiikista huolimatta tykkäsin itsekin. Hyvä idea nuo tekstitykset, niitä olis mahtunut paljon enemmänkin tuohon, millä pätkällä ollaan jne :thumbup:

Z-man sanoi:

Loistavaa! :D Vastaava reissu kiinnostaisi, mitä aikaa vuodesta olitte?? :jippikaijee:

JuSu1978 sanoi:
Loistavaa! :D Vastaava reissu kiinnostaisi, mitä aikaa vuodesta olitte?? :jippikaijee:

Kiitos kiitos :) Reissu tehtiin 29.7 sunnutai - 5.8 sunnuntai, eli viikko. Matkaa kertyi n. 3400km eli kilometrejä per päivä tuli ihan kiitettävästi :)

On kyllä melkoista romutusta. No tuossa ainakin tietää että pyörä menee paskaksi niin ei tule yllätyksenä. :bisseä:

Ja voi voi tuota Z-miehen Norjavideota... Surkeaa... Siis kun pää räjähtää kevättä odotellessa. Oli niin hienoa kruisailua.

Totta; tosin ehkä, mutta vain ehkä, tuon biisin kohderyhmä voi olla, huom voi olla pikkasen nuoremmat....:D

Noniin mielestäni tätä pätkää en muista aiemmin nähneeni..
Kevät tulossa ja tässä olisi muistutusta suurimpaan intoon :blink:
*Klik*

Back