Anteeksi vaan, mutta pikkasen laittaa epäilyttämään, että teitä täysin viattomia kansalaisia olisi sentään pidätetty tai sitten olette liikkuneet sellaisissa piirissä, että kiinniottaminen on ollut vain ajan kysymys.
Ensinnäkin, liikuimme silloin vain huomattavasti harvalukuisemmassa moottoripyörä.org:n piireissä ja muuten taisimme olla myös Mäntsäläläisen Mooserheadin jäseniä silloin. Joten se niistä piireistä.
Toiseksi asuin Porvoossa muualta muuttaneena suomenkielisenä ja tämä rosvo oli kriminaali, svenskatalande, poliisin poika.
Ainoa asia, minkä ex-miesystäväni teki, oli se että kävi sen kaverin luona ja kehoitti maksamaan aiheuttamansa vahingon. (Silloin ei kaverin taustoja tiedetty) Kukaan EI SIIS UHANNUT MITÄÄN!!! HUOM!!!
Sitten tultiin kuuden poliisin rynnäköllä sisälle ja minut haettiin kuulusteluihin. Useiden kyselyiden jälkeen sain sen verran selville, että minua syytetään laittomaan uhkaukseen yllyttämisestä. Yöksi putkaan, kun olin ihan järkyttynyt asiasta. En osannut sanoa yhtään mitään asiasta.
Tarina jatkuisi vielä romaanin verran. En tässä viitsi kaikkea kirjoittaa. Mutta ilmeisesti tässä kuussa saan eduskunnan oikeusasiamieheltä lausunnon poliisin toiminnasta. Sen verran sain sieltä tietoa etukäteen, että laiminlyöntejä on löytynyt toiminnassa. Olihan siellä ihan selkeitä asioita, kuten lasten yksin jättäminen, eläinsuojelurikos yms. (siis poliisien toiminnassa) Tuskin pystyn mitenkään todistamaan sitä törkeää käytöstä, miten minua käsiteltiin pidätyksen aikana.... Vieläkin verenpaine nousee, vaikka tapahtumista on aikaa 4 vuotta.
Joten tämä varmaan riittää selvitykseksi niistä piireistä.
Sellainen poliisivaltio ainakin Porvoossa. Joten ei HIRRVEESTI iteltä heru sympatioita kriminaaleille.
P.s. Laitan sitten tietoa, mitä oikeusasiamies päätti!!