JOVAIN EI IHMEITÄ TUU...
Ite oon huomannu seuraavia vakavia oireita:
Väylälle kuoon lähtenu myöte nii...
-Vaskikellon kohil alkaa jotenki oikia ajosaappaan kärki heiluu musiiki tahis, oon kuitenkin yrittäny pitää sen paikoillaan ainaski Ouluun asti (selvä metsurin vapinatauti tai semmonen..)
-Kestilän kieppeillä oon oikiaa kättä vähäsen heiluttanu ja / tai pitäny sillei taaksepäi, jotenki se vaan lähtee vaeltaa sillei itellää jos sillei oo mitään tekemistä (hirveä puutumine...)
-Kemis monesti oon vähäsen korjannu kypärää ylöspäin jos on ollut liikenne hiljaista, ilmanpaine ku on sitä työntäny alaspäin
(selvä verenkiertohäiriöstö aivoissa...)
-Tankavaarassa JOS oon hiljentäny niin olen sitte nostanu vähäsen lahkeita, se kun tuntuu sillei mukavalta ku on enempi tilaa.. (amputointitarve tai ohitusleikkaustarve..)
-Skippagurrassa olen monesti noussu ajonaikana jalakatapeille hetkeksi seisomaan, ni olen saanut polvet hetkeksi suoriksi (nivelrauma tai iskias on tuo !)
-Sit ku tie on monesti loppunu, niin en ole osannu lähtee satulasta mihinkää suuntaan, kun se aina tulee niin yllättäen ja äkisti.. (demnetia tai mikä se nyt oli , niin tätä on nyt tullu runsaasti ja montakertaa !!)
-Että tämmösiä oireita nyt ainakin on jo kertynyt näillä muutamilla jutaamisilla...