• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp:n ja auton raju kolari Nokialla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo-o...ainakin tonnin painonen mopo jos neljästäkympistä noin kovan liike-energian kehittää että autoonkin tullu noin syvä vekki...
confused_orig.gif

Joo-o...ainakin tonnin painonen mopo jos neljästäkympistä noin kovan liike-energian kehittää että autoonkin tullu noin syvä vekki...
confused_orig.gif
On muuten yllättävää miten pahaa jälkeä motollakin saa aikaiseksi. Ajoin kerran dt -jammulla uudenkarheeta Peugeot 309:ä keulaan. Se tapahtui tiukassa 90-asteen mutkassa joten vauhtia ei ollut varmaan yli 30 km/h.

Itse luisuin kuskin oveen silleen että pikkasen kypärä kolahti peltiin. Deetee uppos varmaan 40 senttiä pökötin konetilaan, mutta pyörästä hajosi oikeastaan vain mittaristo ja stonga (toki muovit naarmuuntu myös). Ihmettelin vaan kun tuli korjausraporttia vakuutusyhtiöltä ja auton korjaus oli maksanut yli 15tmk. Itse korjasin pyörän reilulla tonnilla. Tais osuu pehmeeseen kohtaan sitä autoa..

Juuri näin. Itse meinasin ajaa pakettiautolla suoraan MP:n eteen tässä viikko takaperin. Pyörä oli melko kaukana ja normaalisti ei olisi ollut mitään piukkaa. Pyörän vauhti vain oli luokkaa 100km/h 50 alueella ja pyörä olikin hetkessä kohdalla. Sain kyllä aika pahat mulkaisut ja varmasti taas leimattiin "kotilokuskia". Niin, vasta 19. kesä pyörän päällä vasta menossa  
wink.gif
Rauhoittikos kokemus omaa ajotyyliäsi 2-pyöräisellä  
biggrin.gif

Mikäli oikein muistan, mieluusti mentiin takapyörällä ja kowaa  
buttrock.gif
On näitä tullut lukuisia eteen 19 kesän aikana, joten väistöjä ja jarrutuksia on tullut kyllä harjoiteltua. Ja kerran olen ajanut kolmion takaa tulleen auton kylkeen, mutta onneksi ehdin jarruttaa riittävästi, ettei tullut pahoja seuraamuksia...

Vieläkin mennään välillä kovaa ja korkealla  
crazy.gif

Back