Miikam sanoi:Olen ihmetellyt koko ajan sitä, kuinka ihmiset voivottelevat valtiontalouden tilaa ja velkaantumista, nillittävät verosta ja luovuttavat rahansa ulkomaille. Isänmaallinen motoristi tajuaisi Suomen edun ja keskittäisi matkustelunsa Koto-Suomeen ja makselisi iloisena polttoaineverot ja nopeusmaksut Suomille.
Pitkästä aikaa hallitus edes yrittää ajaa Suomen etua. Edelliset hallitukset ovat huovanneet ja soutaneet globalisaatiolla kilpaa muidemmaiden pusseihin.
Silloin kun tuli tuo v*tun auton tilapäinen käyttömaksu ja lähti harrasteauto kuutamolloe, alkoi liki vuosittainen parin viikon etelänlomailu kerran vuoteen! Valtio kun keräsi jo silloin aivan helvetisti polttoaineveroa....... no jos raha ei kelpaa suomeen viedään se jonnekin muualle, johon kelpaa....
Alunperin meni lomalla pariss viikossa n.6000-8000 markkaa, nytten viime vuosina sitä meni n. 2000 €. No pariin viime vuoteen onkin jäänyt lomailu väliin kun ei ole ollut riittävästi ylimääräistä siihen!
No nyt jos vievät viimeisenkin harrastuksen, niin tulen kyllä pitämään huolen, että omalta kohdaltani jää mahdollisimman vähän kotimaiseen kulutukseen. Viinat muualta kuin Alkosta ja kaupasta se halvin mahdollinen ruoka, joka pääsääntöisesti näyttäiskin olevan ulkomailla valmistettua, kun tähän asti olen tietoisesti ostanut kotimaista! (Osataahan eduskunta itsekin kalusteensa virosta, eikä kotimaasta, joten mitä isot edellä sitä pienet perässä!)
Ja turha on tulla kenenkään nillittämään että ei osteta kotimaista! Ne ajat meni justiinsa jos vero tulee mopoihin!
Ja ihan tiedoksesi, samnalista paskaa ne muutkin hallitukset on suoltanut! Ajavat vain omaa (rikkaiden) etua ja ottavat aina muualta!

PS, Jos mulla olis vaikka miljoona tai satatonniakin tilillä ylimääristä, niin tuskin hetkauttais hevonvittua tuollainen yks 150 euroa!!!!