lario sanoi:Ps. Veneeseen vaihtuu 50 heppainen hånda nykyisen 60 heppaisen sijaan...
Vaihda samalla 50hp Yammuun ja poista "prikka" niin tehot ennallaan. Tosi on!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lario sanoi:Ps. Veneeseen vaihtuu 50 heppainen hånda nykyisen 60 heppaisen sijaan...
TomiV sanoi:Valtion talous on kuralla, eikö niin ?
Lainan otto kovalla korolla ulkomailta on tapissaan, eikö ?
Mistä rahaa kestämättömään sosiaaliturvaan ja maahanmuuttajille?
Sanoppa se.
Ei se tosiaan mp verolla korjaannu, mutta jostain se raha vaan tarvitaan, mistä saadaan?
TomiV sanoi:Valtiontalous on kuralla, eikö niin ?
Lainanotto kovalla korolla ulkomailta on tapissaan, eikö ?
Mistä rahaa kestämättömään sosiaaliturvaan ja maahanmuuttajille?
Sanoppa se.
Ei se tosiaan mp verolla korjaannu, mutta jostain se raha vaan tarvitaan, mistä saadaan?
W-P sanoi:Lapsilisien (sijoitusrahan) poisto esim yli 5000€ tienaavilta talouksilta (mukaanlukien muut sosiaalietuudet). Kukahan tämän uskaltais tehdä...paskahousut...
W-P sanoi:Lapsilisien (sijoitusrahan) poisto esim yli 5000€ tienaavilta talouksilta (mukaanlukien muut sosiaalietuudet). Kukahan tämän uskaltais tehdä...paskahousut...
finn sanoi:Vaihda samalla 50hp Yammuun ja poista "prikka" niin tehot ennallaan. Tosi on!
lario sanoi:Lapsilisät kuuluu kaikille.
Ei voi vetää sillä linjalla, että elämässä paremmin onnistuneita rangaistaan koko ajan lisää ja luuseriporukkaa vaan kiitellään taloudellisesti.
Suomi olisi paljon parempi paikka, jos meillä olisi vaikka saman verran miljonäärejä kuin ruåtsissa, siis väkilukuun suhteutettuna.
W-P sanoi:Eli miljonäärin tulee saada esim kahdesta lapsesta kuukausittain 200€ lapsilisää lasten turvaamiseksi...älkää viittikö naurattaa.
Olen pahoillani en tiennyt olevani ainoa jolla oli seisonta aika mahdollisuus vakuutuksessa (IF)Suiza1400 sanoi:Eihän sellaisia vakuutuksia enää kenelläkään ole. On joko ympärivuotinen käyttö, jossa maksut painottuvat kesäkuukausille tai vaihtoehtoisesti jokaiselle päivälle kiinteä hinta. Jälkimmäisessä kannattaa pelailla liikennekäytöstäpoistolla.

W-P sanoi:Eli miljonäärin tulee saada esim kahdesta lapsesta kuukausittain 200€ lapsilisää lasten turvaamiseksi...älkää viittikö naurattaa.
JuKoS sanoi:Olen pahoillani en tiennyt olevani ainoa jolla oli seisonta aika mahdollisuus vakuutuksessa (IF)
Joka tapauksessa luulenpa että vero olisi tullut jos en olisi tuota värkkiä poistanut liikennekäytöstä.
Tuo seisonta aika oli ihan kätevä kun ei tarvinnut muuta kuin ilmoittaa vakuutusyhtiöön että taas ajellaan ja sitten taas seisontaan.
A59 sanoi:suomalainen henkilötunnus kuuluu samat edut on kenen tahansa muksu...
ottakoon jokainen vastuun teoistaan ja elättäköön tekemänsä tenavat....
myös ne 6 muksun yh:t.... ei ole meidän verojamaksavien assia elättää....
vaix periaattella nautii tekemisestä niin maksaa kans.........
lario sanoi:Lapsilisät kuuluu kaikille.
Ei voi vetää sillä linjalla, että elämässä paremmin onnistuneita rangaistaan koko ajan lisää ja luuseriporukkaa vaan kiitellään taloudellisesti.
Suomi olisi paljon parempi paikka, jos meillä olisi vaikka saman verran miljonäärejä kuin ruåtsissa, siis väkilukuun suhteutettuna.
lario sanoi:Olen edelleen sitä mieltä, että myös miljardöörin kuuluu saada kahdesta lapsesta kuukausittain 200€ lapsilisää lasten turvaamiseksi.
Hyvä, että olet eri mieltä asiasta ja toit sen esille, koska eihän kaikki voi olla kaikista asioista samaa mieltä.
Olen myös sitä mieltä, että hyvätuloiset maksaa suomessa jo nyt ihan riittävästi veroja.
Sanon tämän, vaikka itse kuulun tulotasolta alle keskiarvon porukkaan.
No jos puretaan vaikkapa autovero auki, niin kertymästä suurin osa tulee varsin pienestä lukumäärästä autoja, oliko peräti kuuluisa 80/20 jako tässä voimissaan, eli 80% tuosta autoverokertymän about miljardista kertyy vain 20% kalleimpia autoja. Ja ymmärtäähän tuon jos katsoo vaikka kuinka monta Skodillakia pitää saada kaupaksi että sillä saadaan edes yhden Ferrarin autoverokertymät kasaan - ja maahantuoja laskeskelee noita myytävän 12 kpl ensivuonnalario sanoi:Olen myös sitä mieltä, että hyvätuloiset maksaa suomessa jo nyt ihan riittävästi veroja.