Scorpio i900 asennettu XX:ään. Orkkisjohtosarja kävi vilkkuihin mutta ei parkeille. Muuten asennus lapsellisen helppo.
Itse laite on käytössä erittäin hyvä ja RFID loistava ominaisuus minunlaiselle puupäälle.
Voin hälyttimien ollessa päällä pyöriä ympärillä, potkia renkaita, pistää hupun päälle tai jopa kääntää avaimella virrat päälle ja lähteä ajamaan.
Häly "tuntee minut" ja kytkeytyy pois kun pyörään laittaa virrat. Ajon jälkeen hälytin aktivoituu taas mutta laukeaa vain jos minä olen kauvempana.
Ainoa miinus tulee lyhyestä antenninjohdosta jonka ehkä modaan uusiksi. Se pitäisi asentaa mahdollisimman pystyyn ja kauvas metallista. Tuolaisella tumpilla se ei minulta onnistu.
Onko G-anturin tunnistuksen suhtee vaikutusta mihin asentoon yksikkö tulee?
Minulla pitkittäis-suunnassa pystyssä ja TILT on aika "jäykällä."
Pyörän voi huolettaa nostaa jalalta jos jätän lähestymisanturin pois päältä.
TILANNE KORJATTU!!! lue eteenpäin.
Itse laite on käytössä erittäin hyvä ja RFID loistava ominaisuus minunlaiselle puupäälle.
Voin hälyttimien ollessa päällä pyöriä ympärillä, potkia renkaita, pistää hupun päälle tai jopa kääntää avaimella virrat päälle ja lähteä ajamaan.
Häly "tuntee minut" ja kytkeytyy pois kun pyörään laittaa virrat. Ajon jälkeen hälytin aktivoituu taas mutta laukeaa vain jos minä olen kauvempana.
Ainoa miinus tulee lyhyestä antenninjohdosta jonka ehkä modaan uusiksi. Se pitäisi asentaa mahdollisimman pystyyn ja kauvas metallista. Tuolaisella tumpilla se ei minulta onnistu.
Onko G-anturin tunnistuksen suhtee vaikutusta mihin asentoon yksikkö tulee?
Minulla pitkittäis-suunnassa pystyssä ja TILT on aika "jäykällä."
Pyörän voi huolettaa nostaa jalalta jos jätän lähestymisanturin pois päältä.
TILANNE KORJATTU!!! lue eteenpäin.