Älä kuule tule tänne kehumaan...Juurikin nain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä kuule tule tänne kehumaan...Juurikin nain.
?? Nyt ei ymmarra??Älä kuule tule tänne kehumaan...Juurikin nain.![]()
no kun kehuit et juu olit naimassaÄlä kuule tule tänne kehumaan...Juurikin nain.![]()
no kun kehuit et juu olit naimassaÄlä kuule tule tänne kehumaan...Juurikin nain.
mokoma keskuja ...![]()
![]()
Miehenä voin sanoa, että eipä kannata todellakaan uskoa. Yleisellä taholla todeten minua on huvittanut, että naiset uskovat - tai haluavat tosisasioista piittaamatta uskoa - ne kaikenlaiset valeet, joita me miehet keksimme. Teet oikein kun pistät homman poikki kerrasta; luottamusta joko on tai ei. Tsemppiä, Priscilla!Nyt ukko väittää lopettaneensa suhteen jne. tiedättehän sen p-kan jauhamisen, mihin ei usko Erkkikään.
Todennäköisesti pomperi on oikeassa, mutta ei se ihan noinkaan ole. On olemassa sellainenkin mahdollisuus, että tilanne on tosiaan ensimmäinen. Ja on mahdollista, että mies on tosissaan. Mutta petetty osapuoli tekee oman ratkaisunsa ja se on sitten siinäMiehenä voin sanoa, että eipä kannata todellakaan uskoa. Yleisellä taholla todeten minua on huvittanut, että naiset uskovat - tai haluavat tosisasioista piittaamatta uskoa - ne kaikenlaiset valeet, joita me miehet keksimme. Teet oikein kun pistät homman poikki kerrasta; luottamusta joko on tai ei. Tsemppiä, Priscilla!Nyt ukko väittää lopettaneensa suhteen jne. tiedättehän sen p-kan jauhamisen, mihin ei usko Erkkikään.![]()
Oikein viisas mies.Oma isä-vainajani aikanaan minulle opetti 40 avioliittovuoden kokemuksella mieleenjäävästi, että av(i)oliitto on osittain "tahtotila".
mikä ei tapa, se vahvistaa!!Mutta; suunta kaakkoon tai minne vain.. ei tämä ole kuolemaksi.
"Et voi aloittaa uutta, jos et ensin pääse vanhasta eroon." Niinpä. Pitäsköhän tuo valita allekirjoitukseksi.
Lisätään vielä kohta C: henkilökohtaisesta ikäkriisistä.Omasta mielestäni tollaset kokkarit ovat aikas huonoja paikkoja päästä naissukupuolen kanssa intiiminpään kanssakäymiseen. Jos noin 75% porukasta on miehiä niin jäljellä olevasta 25% naisista, vähintään 85% on niiden äijien vaimoja, elämänkumppaneita, hoitoja, tjms.
Jos joku todellakin haluaa maistaa kiellettyä herkkua, niin eikös silloin kannattaisi mennä jonnekin hornan tuuttiin paikalliseen lihatiski-yökerhoon.
Omasta mielestäni tuollaisen salasuhteen pitäminen kertoo a) Seikkailunhalusta ja vaaran viehätyksestä, b) Mädäntyneestä selkärankasta.
Sanoisinpa miehenä, että älähän yleistä!Miehenä voin sanoa, että eipä kannata todellakaan uskoa. Yleisellä taholla todeten minua on huvittanut, että naiset uskovat - tai haluavat tosisasioista piittaamatta uskoa - ne kaikenlaiset valeet, joita me miehet keksimme. Teet oikein kun pistät homman poikki kerrasta; luottamusta joko on tai ei. Tsemppiä, Priscilla!Nyt ukko väittää lopettaneensa suhteen jne. tiedättehän sen p-kan jauhamisen, mihin ei usko Erkkikään.![]()