• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristit ja moraali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tulis pieneen mieleenkään kokoontumisajoissa tai missään muuallakaan pettää oma ukko-kultaani  
inlove.gif
. Sen verran pitää olla selkärankaa ett pystyy "houkutuksista" kieltäytymään tilanteessa kun tilanteessa (oli sitte kännissä tai selvinpäin). Luottamus on niin herkästi haavottuva asia, että sitä kannattaa vaalia.

Mutt ei sitä voi suoraan sanoa, ett "eroa", koska se riippuu niin paljon ihmisestä, ett pystyykö antamaan toiselle anteeks ja miten pääsee siitä tapahtuneesta yli ja onko se suhde sitte muuten sen arvonen, ett haluaa sitä vielä yrittää paikata. Ei oo mitää oikeeta ratkasua, jokainen tekee omat ratkasunsa omien tuntemusten ja tilanteen mukaan. Ota aikalisä ja mieti asiaa rauhassa.

Ja oli päätös mikä tahansa, niin elämä jatkuu joka tapauksessa.  
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

Argh!!!! Aika törkeää tollanen suunnitelmallisuus vielä, ei niin etteikö se muutenkin olis paheksuttavaa. Tätä tämä nykyajan moraali on, pettäminen kukoistaa ja kevytkenkäisyyttä suorastaan palvotaan. Mua koko touhu wituttaa ja koitankin elää oman kultani kanssa täysin ulkona tästä nykyajan paskasta. Meillä luottamus on TODELLA tärkeää, sillä työskentelen väh.1kk kerrallaan laivalla. Jos luottamus menisi niin se olis heti ADIOS tälle suhteelle. Niin kai se menee muissakin suhteissa.
Jaksamista sinulle ja lapsillesi! Älä kuitenkaan anna minkään pilata elämän iloasi...Kyllähän se arska vielä paistaa
cool.gif

Omasta mielestäni tuollaisen salasuhteen pitäminen kertoo a) Seikkailunhalusta ja vaaran viehätyksestä, b) Mädäntyneestä selkärankasta.
Olen samaa mieltä. Sain selville oman esimieheni salasuhteen joku aika sitten. (Eikä niitä ole vain yksi). Häipyi aina tunneiksi jonnekin tietymättömille  eikä vastannut kännykkään, jos oli työasioita. Itse asiassa olin epäillyt sitä jo pidempään sen käytöksestä päätellen (poissaolon jälkeen alkoi sataa tekstiviestejä, joita itsekin hempeenä näpytteli, p****sivuilla surffaamista päivät pitkät, josta sai ilmeisesti jotain kicksejä, netin kautta kaiken maailman pusi-pusi-kortteja). Luulen että hänen tapauksessaan kysymyksessä on jonkinasteinen seksiriippuvuus tai jännityksen etsiminen. Kotona ei pitäisi olla ongelmia, kaksi kaunista ja ihanaa lasta ja upee vaimo. Mut se ei vain joillekin riitä, pitää saada vain koko ajan lisää...
Mutta jos todella rakastat miestäsi ja et halua luovuttaa, niin
onhan aina olemassa anteeksiannon mahdollisuus...itse kyllä kävisin ensimmäiseksi vetämässä ämmää lättyyn...ei ero aina välttämättä ole kaikkein paras vaihtoehto. Mutta luottamuksen palauttaminen vaatii aikaa ja halua, jos se tuntuu vastenmieliseltä edes yrittää, niin silloin ei varmaan kannata...Itse erosin neljä vuotta sitten, ja silloin olin kyllä varma siitä, että haluan jotain muuta, vaikka ero johtui aivan muista asioista.
Kaikesta huolimatta sinulle voimia jaksaa eteenpäin!

Unohdin sanoa, että sain esimieheni kiinni itse teosta. Hänen kännykkänsä soitteli toimistolle kesken puuhien kesken työpäivän...olihan sitä ihan hupaisaa kuunnella...meinas kyllä pokka pettää kun pomo tuli takaisin, mut pokerinaama oli pakko pitää...
biggrin.gif

cool.gif

biggrin.gif

Back