• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristit ei aja lasten päälle! Eihän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:

a) Pienet lapset ylittävät tietä
b) Äidit lastenvaunujen kanssa
c) Vanhukset

Kaikkien muiden yli olen valmis ajamaan, jos tulevat eteeni!
tounge.gif
thumbs-up.gif
bowdown.gif
tohon kannattaa pyrkiä!!

c) Vanhukset

tounge.gif
Mä yritän viel pysähtyy jos on pyöräilijöitä.. (ellei ne oo jo valmiiksi pysähtyneitä.)

Niin ja kakkien kukkahattutätien kohdalla väännän urut auki.
biggrin.gif

Lapset liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä.

Näähän on juu nää jokka on ajanneet jalankulkijan päälle niin niitä Uusiomotoristeja, ne on saanu Lahjakortin, ei ne osaa ajaa yhtään. Ei passaa laskea onnettomuuksiksi kun ne täydellä varmuudella tapahtuu.

Vetumiähille ei tapahu koskaa mitää.
biggrin.gif

"Vetomiehet liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä."

biggrin.gif
biggrin.gif
Sori, editoin vähän..

"Vetomiehet liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä."

biggrin.gif

biggrin.gif
Sori, editoin vähän..
Lainaaminen editointiin sopii oikein hyvin. Tosta saisi jo oman aiheensa, jossa tunnistettaisiin erilaisia varoitusmerkki ryhmiä. Vaikka taitasi yleisryhmä kotilot olla aika yli voimainen. Toki muitakin ryhmiä on täällä ansiokkaasti kiitelty.

Ei aja motoristit lasten päälle. Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, etten enää ikinä aja alle 18-vuotiaiden päälle.
talktohand.gif

c) Vanhukset

tounge.gif
Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset.  
wink.gif
Aika tarkkaan tulee seurailtua noita ipanoita liikenteessä. Ne kun saatta kirmata tielle ihan koska vaan.

Mähän suorastaan ryntään kauniitten naisten päälle
biggrin.gif

Ai että oli mukava säikäyttää tuossa päivänä eräänä pari semmosta, mitähän ois ollu, 17-23v tyttöä suojatiellä. Seisoin punasissa ja tyttäret käpötteli tyytyväisenä tien yli ja toinen niistä katteli mua
inlove.gif
, tai sit se katteli sitä mustaa bemaria mun takana. Noh, eni vei, aika keskittyyneen näköisiä olivat molemmat. Ihan pakko oli töräyttää tööttiä. Jumapliuta että tytöt säikähti ja mä repesin... Ai että on kivaa olla ilkeä
062802jumpie_prv.gif

Oisit jättäny sen mopon siihe parkkiin ja hypänny neitokaisten luo selittään että "nyt just en kerkee, mut puolen tunnin päästä tuun mihin vaan että onks nää treffit? OK! Missä tavataan?"

Enhän mä nyt sentään niin pahasti niitä halunnu säikäyttää.
Olenhan sentään tulevan McRumat mp-kerhon perustajajäseniä...
Minä ujona ja hiljaisena moista voi tehdä...
blush.gif

Oisha sitä voinu pitää kypärän pääs?

TOi muuten että vain yksi polkupyöräilijä, on jäänyt moottoripyörän alle, viittaa siihen että moottoripyörän ääni, vaikkakin jotkut ei pidä siitä, on huomiota kiinnittävä oli sitten mölypöntöt tai ei. (Tietysti sillä ainoollakin allejääneellä oli jotain vikaa kuulossa tai takalokasuoja irti...)

Ite huomasin että polkupyöräilijät tekevät ihmeellisiä käännöksiä edessä kun ajaa hiljaisella prätkällä, mutta kun se vähäsen murajaa (matalasti), he huomaavat olla venkuroimatta u-käännöksiään keskellä ajokaistaa juuri sillä hetkellä. Sama murina näyttää tehoavan metsäneläviinkin.

c) Vanhukset

tounge.gif
Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset.  
wink.gif
Aika tarkkaan tulee seurailtua noita ipanoita liikenteessä. Ne kun saatta kirmata tielle ihan koska vaan.

Mähän suorastaan ryntään kauniitten naisten päälle  
biggrin.gif

Ai että oli mukava säikäyttää tuossa päivänä eräänä pari semmosta, mitähän ois ollu, 17-23v tyttöä suojatiellä. Seisoin punasissa ja tyttäret käpötteli tyytyväisenä tien yli ja toinen niistä katteli mua  
inlove.gif
, tai sit se katteli sitä mustaa bemaria mun takana. Noh, eni vei, aika keskittyyneen näköisiä olivat molemmat. Ihan pakko oli töräyttää tööttiä. Jumapliuta että tytöt säikähti ja mä repesin... Ai että on kivaa olla ilkeä  
062802jumpie_prv.gif
jaa, kukkahattu ainestako ?? moinen rosenttijenkien matkiminen on ??
062802jumpie_prv.gif

Ite huomasin että polkupyöräilijät tekevät ihmeellisiä käännöksiä edessä kun ajaa hiljaisella prätkällä, mutta kun se vähäsen murajaa (matalasti), he huomaavat olla venkuroimatta u-käännöksiään keskellä ajokaistaa juuri sillä hetkellä. Sama murina näyttää tehoavan metsäneläviinkin.
Sama huomio täällä.. Entisellä pyörällä kun ajelin, ihmiset oikein pysähtyivät ja ottivat pari nopeaa juoksuaskelta pientareelle, ennen kuin uskalsivat katsoa taakseen
biggrin.gif

Nyt on pyörässä vakioputket ja äänet on melko hiljaaset, joten pitää ajella aina vaaranpaikoissa pienellä vaihteella ja kovilla kierroksilla, jotta immeiset huomioi. Kyse siis ei ole huomionhakemisesta vaan tietenkin liikenneturvallisuudesta
lookaround_orig.gif

Oisha sitä voinu pitää kypärän pääs?

TOi muuten että vain yksi polkupyöräilijä, on jäänyt moottoripyörän alle, viittaa siihen että moottoripyörän ääni, vaikkakin jotkut ei pidä siitä, on huomiota kiinnittävä oli sitten mölypöntöt tai ei. (Tietysti sillä ainoollakin allejääneellä oli jotain vikaa kuulossa tai takalokasuoja irti...)

Nii...
idea3.gif

Tuo on ihan totta. samoin lapset huomaavat paljon helpommin kun tule vähän äänekkäällämmä mopottimella, ainakin laitaa kädet korville  
biggrin.gif

No nyt laitoin db-killerin paikoilleen ettei tule koululaisille kuulovaurioita.

Näähän on juu nää jokka on ajanneet jalankulkijan päälle niin niitä Uusiomotoristeja, ne on saanu Lahjakortin, ei ne osaa ajaa yhtään. Ei passaa laskea onnettomuuksiksi kun ne täydellä varmuudella tapahtuu.

Vetumiähille ei tapahu koskaa mitää.
biggrin.gif
Lahjakortilla mennään, ajetaan ja katellaan ajopäivä kerrallaan  
wink.gif
Löytysköhän jostakin tai joltakin oikein faktaa siitä, kuinka paljon enemmän tai vähemmän lahjakortillisille sattuu ja tapahtuu. Tai vain sattuu  
crazy.gif
Hevosmiesten tietotoimistosta olen kuullut huhuna, että jonkin "tilaston" mukaan sattuisi jopa koulutettuja vähemmän. Toki hyväksyn, jos joku tosissaan väittää että vetomiehiä tehdään vain A-korttikoulussa... Vain siellähän sitä ajamaan opitaan  
cool.gif

Back