Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:
a) Pienet lapset ylittävät tietä
b) Äidit lastenvaunujen kanssa
c) Vanhukset
Kaikkien muiden yli olen valmis ajamaan, jos tulevat eteeni!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:
c) Vanhukset
Mä yritän viel pysähtyy jos on pyöräilijöitä.. (ellei ne oo jo valmiiksi pysähtyneitä.)Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:
c) Vanhukset
RepsKuolitko?Niitäkin on. Tässä yksi:Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
Olin itse kai 9-vuotias kun jäin moottoripyörän alle.
Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset.Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:
c) Vanhukset
Lainaaminen editointiin sopii oikein hyvin. Tosta saisi jo oman aiheensa, jossa tunnistettaisiin erilaisia varoitusmerkki ryhmiä. Vaikka taitasi yleisryhmä kotilot olla aika yli voimainen. Toki muitakin ryhmiä on täällä ansiokkaasti kiitelty."Vetomiehet liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä."
Sori, editoin vähän..![]()
Aika tarkkaan tulee seurailtua noita ipanoita liikenteessä. Ne kun saatta kirmata tielle ihan koska vaan.Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset.Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:
c) Vanhukset
![]()
jaa, kukkahattu ainestako ?? moinen rosenttijenkien matkiminen on ??Aika tarkkaan tulee seurailtua noita ipanoita liikenteessä. Ne kun saatta kirmata tielle ihan koska vaan.Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset.Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:
c) Vanhukset
![]()
Mähän suorastaan ryntään kauniitten naisten päälle![]()
Ai että oli mukava säikäyttää tuossa päivänä eräänä pari semmosta, mitähän ois ollu, 17-23v tyttöä suojatiellä. Seisoin punasissa ja tyttäret käpötteli tyytyväisenä tien yli ja toinen niistä katteli mua, tai sit se katteli sitä mustaa bemaria mun takana. Noh, eni vei, aika keskittyyneen näköisiä olivat molemmat. Ihan pakko oli töräyttää tööttiä. Jumapliuta että tytöt säikähti ja mä repesin... Ai että on kivaa olla ilkeä![]()
![]()
Sama huomio täällä.. Entisellä pyörällä kun ajelin, ihmiset oikein pysähtyivät ja ottivat pari nopeaa juoksuaskelta pientareelle, ennen kuin uskalsivat katsoa taakseenIte huomasin että polkupyöräilijät tekevät ihmeellisiä käännöksiä edessä kun ajaa hiljaisella prätkällä, mutta kun se vähäsen murajaa (matalasti), he huomaavat olla venkuroimatta u-käännöksiään keskellä ajokaistaa juuri sillä hetkellä. Sama murina näyttää tehoavan metsäneläviinkin.
Nii...Oisha sitä voinu pitää kypärän pääs?
TOi muuten että vain yksi polkupyöräilijä, on jäänyt moottoripyörän alle, viittaa siihen että moottoripyörän ääni, vaikkakin jotkut ei pidä siitä, on huomiota kiinnittävä oli sitten mölypöntöt tai ei. (Tietysti sillä ainoollakin allejääneellä oli jotain vikaa kuulossa tai takalokasuoja irti...)
Ite huomasin että polkupyöräilijät tekevät ihmeellisiä käännöksiä edessä kun ajaa hiljaisella prätkällä, mutta kun se vähäsen murajaa (matalasti), he huomaavat olla venkuroimatta u-käännöksiään keskellä ajokaistaa juuri sillä hetkellä. Sama murina näyttää tehoavan metsäneläviinkin.
Lahjakortilla mennään, ajetaan ja katellaan ajopäivä kerrallaanNäähän on juu nää jokka on ajanneet jalankulkijan päälle niin niitä Uusiomotoristeja, ne on saanu Lahjakortin, ei ne osaa ajaa yhtään. Ei passaa laskea onnettomuuksiksi kun ne täydellä varmuudella tapahtuu.
Vetumiähille ei tapahu koskaa mitää.![]()
Luki luki TÄSSÄ, joko pdf:nä tai taulukkopakettina, ihan miten haluat.Löytysköhän jostakin tai joltakin oikein faktaa siitä, kuinka paljon enemmän tai vähemmän lahjakortillisille sattuu ja tapahtuu.