Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pysähdyn, vaikkei musta juurikaan apua oliskaan, mut hinauspalvelun valtakunnallisen nummero kännyssä (0440 590 696) aina matkassa mukana, joten ellei muuta apua olis niin juttuseuraa sitä Autohinauksen hemmoa odotellessa.Toisaalta, kun ollaan kotomaassa ja siihen pyörään todella tulee jotain suurempaa, olen joskus huomannut, ettei kaikki kuskit todellakaan tiedä, että niillä on ”autopalveluvakuutus”. Ei tartte venttaa kärrykyytiä ties mistä. Se hinausliike on siinä lähellä –ja kerrankin vakuutusyhtiöstä on hyötyä. On kyyti pajalle, sekä kuskille että mopolle.![]()
Toinen mahdollinen no: 0800 13500 ja toimii missä tahansa päin Euroopassa....Pysähdyn, vaikkei musta juurikaan apua oliskaan, mut hinauspalvelun valtakunnallisen nummero kännyssä (0440 590 696) aina matkassa mukana...
Ainakin ko. palvelussa on 24 h päivystys ja lupaa hoitaa vakuutushinaukset, antaa käynnistysapua, hinaa henkilö- ja/tai pakettiautot ja moottoripyörät.
BB
Tohon vois joku myäs todeta että tänäpäivänä on tosi mukavaa morjestella kanssa motoristille kun sitä saa tehdä jatkuvasti....Taisipa olla mun Helinän rodussa vikaa. Eipä tahtonut käsi nousta edes morjestukseen kyykkäkuskeilla...![]()
Juurikin näin. Mikään ei o tylseempää ku odotella yksin.Jos ei muuta, niin voinpahan ainakin pitää seuraa sen aikaa että lisäliemi tai kuljetus saapuu paikalle - näinkin on käynyt. Ja tarjottu tupakkakin taisi tulla tarpeeseen.
Oletko varma?Toinen mahdollinen no: 0800 13500 ja toimii missä tahansa päin Euroopassa.
Mulla korkkas heinäkuussa takalaakeri samoilla kohdin.Ei auttanut punainen huivi stongassakaan, kun olin tiistaina 12.7. 20 km Iin pohjoispuolella tien varressa...huitomalla vihdoin sain yhden pysähtymään (apua en tosin saanut).
Ei ole paljon apua kännykästäkään, kun kotiin on matkaa vajaa 700 km matkaa.
Onneksi kärrykyyti tuli kun kaveri oli soittanut kaverilleen ja se taas kaverilleen jne...