Taidatkin olla aikamoinen riski liikenteelle, kun kerran myönnät sinulla olevan noin pahoja puutteita sekä ajotaidossasi että reaktioissasi. Parempi olisi, ettet ajaisi enää ollenkaan. Voit vielä teloa viattoman sivullisen, kun et ehdi reagoimaan esim. jalankulkijan astuessa suojatielle.Hienoa, minulle, sopii vaikka pysähtyisi lyhyemmälläkin matkalla.Usko vain Matkalahna, normimotoristi jarruttaa _helposti_ alle 170 metrissä 200km/h vauhdista nollaan. Vaikka mitä sivuja linkittäisit tänne ja teoretisoisit, niin se vain on.
Dataa tulee lähipäivinä, pitää käydä tuolla kentällä vähän jarruttelemassa![]()
Nuo linkit eivät lyhennä pysähtymismatkaa, eivät tosin taida jatkaakaan. Olen pahoillani, että linkit aiheuttivat ahdistusta ja verenpainetta.
Olen pahoillani, että ostamissani uusissa Paneissa ja muissa pyörissä on vääränlaiset jarruletkut eikä niissä ole dataloggeria.
Olen pahoillani, että olen niin hidas, vaikka mistään harvoin myöhästynkään, matkasta riippumatta. Ja prätkäporukassakin olen pysynyt mukana, jopa mutkateillä.
Olen pahoillani, jos tilannereaktionopeuteni on hidas. Mikä se on, en tiedä, sitä ei ole mitattu. Aina on ehtinyt, kun on tullut tarvis.
Olen pysynyt tuolla tiellä hengissä erilaisilla ajoneuvoilla karvan vajaa 30 vuotta, aion pysyä edelleenkin, mikäli se minusta kiinni on. Toivottavasti et pahastu siitä. Jotkut ovat yrittäneet kolkata, toistaiseksi vielä onnistumatta. Siitä olen onnellinen.
Jarruttelemisiin.
Hyi hyi, vastuutonta toimintaa. Tietää olevansa riskikuljettaja, ja ajelee silti!