Olen pahasti lukossa ja sumussa.
Kiitos kuitenkin ihanasta huomiosta !
Nyt just en näe toivoa. Ken eilen katsoi silminnäkijän. Siinä oli meistä päävammaisista ja meitin toivosta.
Multa loppuu nyt kuntoutukset ja kaikki.
Yksin ois pakko selvitä, mutta vaikeaa se on.
Mahdotonta itseasiassa.
Ja juu, tiedän, mun kaltaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa, eikä mua suoraan sanottuna huvita tulla rikotuksi tämän enempää. Turku on täynnä kauniita hyväkroppaisia opiskelleita työssäkäyviä toimeentulevia kyvykkäitä Naisia. Mä en ole edes kärpäsen paska niihin verrattuna.
Anteeksi. Mut pitäkää mopo hanskassa. Ette halua päävammaa. Ihmisellä ei ole mitään arvoa eikä toivoa sen jälkeen. Tähän ei ole parannusta eikä lääkitystä.
Parisuhteet mahdottomia, eikä kela korvaa punaistenvalojen fysioterapiaa. Työt ja opiskelut ja sosiaalisen elämän voi unohtaa, jos aikoo edes auttavasti hoitaa oman taloutensa. Energia pitää mitoittaa niin, että juttelenko Päivin kanssa 15min vai maksanko vuokran. Jokotai. Molempiin ei energia riitä.
Ette uso jos minut näette. En näytä sitä toista puolta, joka on 99.99% elämästäni. Luette näemmä valitettavasti, mutta ottakaa vakavasti päävamman riski. Kiva, oikein mukavaa olla esimerkki. Jep.